کد خبر : 1662592 | 28 دی 1398 ساعت 09:46 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

شهر خودرو و سفر به بوشهر با 15 بازیکن!

شاگردان مجتبی سرآسیایی در شرایطی غیرمنتظره پس از تعطیلات نیم فصل، لیگ را مجددا آغاز کردند.

شهر خودرو و سفر به بوشهر با 15 بازیکن!

به گزارش "ورزش سه" عصر دیروز پس از سپری شدن تعطیلات میانه فصل و گذران فصل نقل و انتقالات زمستانه سرانجام هفته هفدهم لیگ نوزدهم، با برگزاری تقابل دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و شهر خودرو خراسان در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر آغاز شد.

 

تقابلی که سرانجام آن و 90 دقیقه تلاش شاگردان میشو و سرآسیایی برنده نداشت و حتی توپی هم از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا با تقسیم امتیازات این دوئل به پایان رسید؛ شهر خودرویی‌ها که پس از بحران جدایی گل محمدی و جمعی از بازیکنان شاخص خود مانند سروش رفیعی، فرشاد محمدی مهر، یونس شاکری و ... امروز مجتبی سرآسیایی را به عنوان سرمربی خود می‌دیدند در شرایطی عجیب به بوشهر رفتند و به تساوی برابر قعرنشین جدول رضایت دادند.

 

مشهدی‌ها در حالی به بوشهر سفر کردند، که تنها 15 بازیکن همراه آنها بود؛ به عبارتی دیگر، 11 بازیکن برای ارنج اصلی و تنها چهار نیمکت نشین! در کنار بازیکنانی که بیشتر اسامی آنها به صف شد و از جمع شهر خودرویی‌ها جدا شدند، امروز سرآسیایی دو ستاره باتجربه خود اکبر صادقی و محمدرضا خلعتبری را هم در لیست خود به دلیل محرومیت نداشت تا این‌چنین با دست خالی نخستین تجربه سرمربیگری خود را سپری کند.

 

اما لیست دیروز  شهر خودرو، خبر از آینده‌ای پر التهاب در این تیم پس از گذراندن التهاب جدایی یحیی گل محمدی می‌دهد؛ چرا که حتی اگر از هفته بعد، نام صادقی و خلعتبری را هم به لیست آنها اضافه کنیم تعداد بازیکنان‌شان به 18 نفر نمی‌رسد آن‌هم در حالی‌که مشهدی‌ها پیش‌روی پلی‌آف آسیا را می‌بینند!

 

باید دید در این شرایط شبه بحران، فرهاد حمیداوی  چه تصمیمی را اتخاذ می‌کند و چگونه با جذب چند بازیکن خارجی و داخلی با استفاده از سهمیه آزاد، لیست تیمش را پرمهره‌تر می‌کند تا سرآسیایی در نخستین تجربه مربیگری خود با مهم‌ترین چالش یک مربی در فوتبال، یعنی فقدان ابزار لازم برای نمایش در مستطیل سبز مواجه نشود.

دیدگاه‌ها