کد خبر : 1662644 | 28 دی 1398 ساعت 12:21 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

این اتفاق می تواند به فوتبال ملی ما سرایت کند

حمیداوی: نماینده های ایران در کشور ثالث بازی نمی کنند

مدیرعامل تیم شهرخودرو بعد از جلسه امروز در فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این تیم مانند سه نماینده دیگر در بازی هایی خارج از ایران شرکت نمی کند.

حمیداوی: نماینده های ایران در کشور ثالث بازی نمی کنند

به گزارش"ورزش سه" نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال در رابطه با گرفتن حق میزبانی از نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا موجب شد تا امروز جلسه ای فوری با حضور مدیران چهار باشگاه ایرانی در فدراسیون برگزار شود اما در پایان جلسه همه مدیران این باشگاه متفق القول اعلام کردند که در صورت گرفتن میزبانی از ایران در این رقابت ها شرکت نمی کنند. فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو در این رابطه به خبرنگاران گفت:" من قبل از جلسه گفتم و در جلسه هم به همین جمع بندی رسیدیم و قرار شد فقط و فقط در کشور خودمان بازی کنیم."


او افزود:" متاسفانه این اتفاق در ادامه می تواند به بازی های ملی و دیگر ورزش های کشور سرایت کند. عزت و شرف ایران از همه چیز مهمتر است و به همین دلیل ما در کشور ثالث بازی نمی کنیم."


حمیداوی درباره بازی این تیم در رقابت های پلی اف لیگ قهرمانان آسیا هم گفت:" در نامه ای که دیروز به فدراسیون فرستادند گفتند 5 روز بعد باید در خارج از ایران بازی و باید کشور ثالث را معرفی کنیم. امروز اما در این جلسه به این جمع بندی رسیدیم که در این صورت در رقابت ها شرکت نکنیم."


او با ابراز امیدواری از اینکه لابی و رایزنی ایران در ای اف سی بتواند ماجرا را حل کند گفت:" امیدوارم آقای تاج و هیات رئیسه فدراسیون بتوانند کاری کنند به حقمان دست پیدا کنیم."

دیدگاه‌ها