کد خبر : 1662646 | 28 دی 1398 ساعت 12:28 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

مالک شهرخودرو: در بوشهر نود دقیقه با بلندگو فحاشی کردند

ادامه حواشی اولین بازی نیم فصل دوم

بازی تیم های شهرخودرو و شاهین بوشهر از دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتبال در حالی با نتیجه مساوی به پایان رسید که حواشی زیادی داشت.

ادامه حواشی اولین بازی نیم فصل دوم

به گزارش" ورزش سه" شهرخودرو در اولین بازی اش در دور برگشت و با سرمربی جدید در بوشهر برابر شاهین بوشهر به تساوی بدون گل رسید اما در طول بازی و حتی بعد از آن حاشیه های به وجود آمد. فرهاد حمیداوی مدیرعامل شهرخودرو در ارتباط با این بازی گفت:" از بوشهری های عزیز گله دارم چون دیروز نه فقط میزبانی نکردند که اتفاقات خیلی بدی هم در ورزشگاه رخ داد."


او افزود:" امروز گزارش ناظر بازی و داور مسابقه به فدراسیون می رسد و مشخص خواهد شد که با چه مسایلی در این بازی مواجه بودیم. در بازی برابر شاهین بوشهر نود دقیقه در استادیوم با بلندگو به ما فحاشی کردند."


حمیداوی افزود:" ما در این شرایط بازی کردیم و بعد از اخراج بازیکن شاهین دیگر فوتبالی ندیدیم و عملا فقط حاشیه بود."


مالک شهرخودرو در این ارتباط که شاهین بوشهر به دلیل حضور حسن جعفری و میلاد سرلک دوبازیکن نساجی در ترکیب شهرخودرو درخواست کرده که این بازی سه هیچ به سود شاهین اعلام شود گفت:" وقتی فدراسیون کارت بازی را صادر می کند یعنی بازیکن می تواند بازی کند. ما کلیه مراحل مربوط به قرارداد را در فدراسیون انجام دادیم و درباره فسخ قرارداد ابتدا استعلام کرده و بعد قرارداد بستیم. مشکلی در این رابطه وجود ندارد."

دیدگاه‌ها