کد خبر : 1662802 | 28 دی 1398 ساعت 23:16 | 186.3K بازدید | 0 دیدگاه

عکاشه حمزاوی اولین الجزایری لیگ ایران

بازیکن ژرژ مندس چگونه سر از ایران در آورد؟

تیم تراکتور که در بازار نقل و انتقالات زمستانی فعالیت چندانی نداشت، امشب یک مهاجم الجزایری به خدمت گرفت.

بازیکن ژرژ مندس چگونه سر از ایران در آورد؟

به گزارش "ورزش سه"،  تراکتور در نیم فصل اول چهار بازیکن خارجی داشت که به جز میمبلا که در مقاطعی به این تیم کمک کرد، بقیه آن ها نمایش قابل قبولی نداشتند. از میان خارجی های تراکتور، فورچونه و مازولا ضعیف تر از حد انتظار بودند و سوگیتا که برای دومین سال در تبریز بازی می کرد، با مشکل مصدومیت مواجه شد. همین مساله باعث شد ساکت الهامی در بازی هایی که هدایت تراکتور را به عهده داشت، از بازیکنان خارجی تیمش استفاده نکند.


حالا در شرایطی که فصل نقل و انتقالات زمستانی به پایان رسیده و تیم ها فقط می توانند بازیکن آزاد جذب کنند، تراکتور با یک مهاجم الجزایری به نام عکاشه (اوچاکا) حمزاوی به توافق رسیده است.

 

1470585

 

بر اساس اعلام باشگاه این قرارداد زیر نظر معاونت حقوقی تراکتور امضا شده طی آن شرایط حاکم بر محدودیت‌های ناشی از تحریم کشور در زمینه‌ نقل و انتقال پول در نظر گرفته شده و با توجه به سیاست‌های پیشگیرانه در خصوص خروج ارز از کشور، کلیه‌ واریزها به بانک ایران و با ریال صورت خواهد پذیرفت.

 


این مهاجم 29 ساله، با 185 سانتی متر قد، چپ پا است و در هر سه پست مهاجم نوک، وینگر راست و وینگر چپ بازی کرده. بهترین دوران فوتبال او به حضور در تیم دیپورتیو ناسیونال پرتغال برمی گردد که 41 بار در این تیم بازی کرد و 7 گل هم زد.


او در سال 2017 برای مدتی به صورت قرضی به کشورش بازگشت و از ابتدای سال 2019 هم به صورت قطعی از ناسیونال جدا شد و در لیگ الجزایر مشغول شد اما یک مصدومیت 4 ماهه، فرصت زیادی برای بازی کردن او ایجاد نکرد و حمزاوی فقط در 2 بازی به میدان رفت.

 

 

*شبی که حمزاوی پرتغال را ترساند


سه سال پیش در جریان یک بازی لیگ پرتغال، عکاشه حمزاوی بسیار خبرساز شد. او در بازی تیمش مقابل چاوز در میانه‌های میدان برای زدن یک ضربه سر بلند شد اما در همان لحظه کارلوس پونک، هافبک حریف برای زدن توپ بلند شد که نتیجه این اتفاق برخورد شدید دو بازیکن از ناحیه سر بود.

 

1470582

 

1470584

 


در این برخورد پونک ضربه شدیدی به پشت سر حمزاوی زد که باعث شد مهاجم الجزایری ناسیونال نقش بر زمین شود. بی‌حرکت بودن حمزاوی بازیکنان حاضر در زمین را ترساند. برای رسیدگی هرچه سریع‌تر به وضعیت حمزاوی آمبولانس وارد زمین چمن شد و او را در میان بهت و وحشت بازیکنان دو تیم به بیمارستان انتقال داد. البته نگرانی اعضای دو تیم خیلی دوام نداشت چرا که مدیر باشگاه ناسیونال ساعاتی پس از این حادثه اعلام کرد که بازیکن تیمش به حالت عادی برگشته است و مشکل خاصی ندارد.

 

*مهاجمی با یک سوپر ایجنت
عجیب ترین نکته درباره عکاشه حمزاوی این است که مدیربرنامه های او یکی از مشهورترین سوپرایجنت های جهان است. ژرژ مندس پرتغالی که ستاره هایی مثل کریس رونالدو، ادرسون، فابینیو، خامس رودریگز، آنخل دی ماریا، برناردو سیلوا، دیه گو کاستا و بسیاری از چهره های مشهور را دراختیار دارد، مدیر برنامه های این بازیکن الجزایری است.

دیدگاه‌ها