کد خبر : 1662803 | 28 دی 1398 ساعت 23:29 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس در فکر معاوضه برناردسکی با هافبک بارسلونا

یوونتوس قصد دارد مقدمات معاوضه فدریکو برناردسکی با ایوان راکیتیچ را فراهم کند.

یوونتوس در فکر معاوضه برناردسکی با هافبک بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در تابستان سال 2019 تلاش زیادی برای جذب ایوان راکیتیچ داشت و حتی ستاره 31 ساله و کروات بعدها عنوان کرد کریستیانو رونالدو نیز با او تماس گرفته و خواهان انتقالش به تورین شده است، اما در نهایت راکیتیچ در بارسلونا ماندنی شد.

 

1470581

 

نیمکت نشینی های متوالی در اوایل فصل باعث ابراز نارضایتی های علنی ایوان راکیتیچ از شرایط شد و به نظر می رسید او قطعا در زمستان از بارسلونا جدا خواهد شد. اما در ادامه فصل ارنستو والورده به راکیتیچ میدان داد و حالا و با اخراج این سرمربی، شرایط برای او زیر نظر کیکه ستین در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

اما امروز شبکه اسکای اسپورتس مدعی شد یوونتوس پیشنهاد معاوضه فدریکو برناردسکی، وینگر جوان و ایتالیایی خود را با ایوان راکیتیچ به بارسلونا ارائه داد. برناردسکی حدود شش سال از ستاره کروات بارسلونا جوان تر است و مائوریتسیو ساری در این فصل به تناوب از او در ترکیب استفاده کرده است. اما با توجه به جدایی والورده، احتمالا ایوان راکیتیچ در این مقطع علاقه ای به تصمیم گیری نداشته و منتظر تصمیمات کیکه ستین در ادامه فصل برای روشن شدن تکلیفش خواهد ماند. در تابستان نیز اخباری در مورد احتمال انتقال فدریکو برناردسکی به بارسلونا مطرح شده بود و به نظر می رسد مدیران این تیم بی میل به جذب این وینگر 25 ساله و ایتالیایی نیستند.

دیدگاه‌ها