کد خبر : 1662816 | 29 دی 1398 ساعت 00:46 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: می‌خواهم به بازیکنانم وفادار باشم

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، بعد از تساوی 0-0 تیمش مقابل واتفورد، اعلام کرد اصراری برای خرید یک مهاجم جدید ندارد و می خواهد به بازیکنان فعلی تیمش وفادار باشد.

مورینیو: می‌خواهم به بازیکنانم وفادار باشم

به گزارش "ورزش سه"، هری کین، مهاجم گلزن تاتنهام، در دیدار مقابل ساوتهمپتون از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد و برای سه ماه از میادین دور خواهد بود.

همین مسئله شایعاتی در مورد احتمال پیوستن بازیکنانی مانند کریشتوف پیانتک از میلان، زی لوئیس از پورتو و فرناندو تورنته از ناپولی به تاتنهام منتشر شد. مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل واتفورد این موضوع را رد نکرد.

بعد از تساوی بدون گل مقابل واتفورد، مورینیو تایید کرد که با حضور هری کین یا یک مهاجم درجه یک، تیمش می تواند در این دیدار به پیروزی برسد اما در عین حال، اعلام کرد که می خواهد به بازیکنان فعلی تیمش وفادار باشد.

او در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در مورد خرید مهاجم جدید، گفت:" اگر ممکن باشد، بله و اگر ممکن نباشد نه. همه ما بهترین ها را برای تیم می خواهیم و برای باشگاه. این واضح است. اما ما باید کاری را انجام بدهیم که ممکن باشد. این کار درست است. این آخرین بازی تاریخ تاتنهام نیست. چهارشنبه بعد ما یک بازی دیگر داریم و فصل بعد هم بازی های زیاد دیگر.

 

 

1470429

 

ما باید آرامش‌مان را حفظ کنیم؛ به این بچه ها وفادار باشیم و به آنچه آنها تلاش می‌کنند تا انجام بدهند، احترام بگذاریم."

تاتنهام در این دیدار فاصله ای با شکست نداشت اما پائولو گاسانیگا در دقیقه 70 با گرفتن پنالتی تروی دینی، مانع شکست تیمش شد. البته شاگردان مورینیو هم یک موقعیت بسیار خوب را در ثانیه های پایانی از دست دادند.

" من قول دادم در مورد بازیکنانی که بازی نکردند، صحبت نکنم و باید تلاش کنم تا اینکار را نکنم. می دانید که آنها چقدر برای ما مهم هستند. این از آن بازی هایی بود که بگویم باید می بردیم اما از آن بازی هایی بود که اگر گلزن داشتیم، کسی که گل را بو می کشد، احتمالا پیروز می شدیم."

دیدگاه‌ها