کد خبر : 1662853 | 29 دی 1398 ساعت 10:50 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

نمانیا گودلی، بازیکن سویا:

گل سویا به رئال درست بود، داور اشتباه بدی کرد

نمانیا گودلی بازیکن سویا می‌گوید در صحنه مردود شدن گل لوک دی یونگ بازیکن این تیم مقابل رئال مادرید، ادر میلیتائو عمدا به او برخورد کرده و نه او به میلیاتئو، و در نتیجه تصمیم داور نادرست بوده.

گل سویا به رئال درست بود، داور اشتباه بدی کرد

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دیروز دو تیم رئال مادرید و سویا که با پیروزی 2-1 رئال به پایان رسید، داور مسابقه یکی از گلهایی که در جریان بازی توسط سویا به ثمر رسید را مردود دانست. در این صحنه، خوان مارتینز مونوئرا داور مسابقه بعد از بررسی صحنه توسط VAR حکم کرد که پیش از وارد شدن توپ به دروازه رئال، نمانیا گودلی بازیکن سویا روی میلیتائو بازیکن رئال مرتکب خطا شده و در نتیجه گل مردود است.

 

1470631

 

اما گودلی، بازیکن صرب سویا در پایان بازی به این تصمیم داور به شدت انتقاد کرد و مدعی شد میلیتائو روی او مرتکب خطا شده است و نه برعکس. گودلی در این باره گفت:" به نظر من که خطایی نبود. من ثابت سر جای خودم ایستادم و میلیتائو خودش را به من کوبید".

 

بازیکن صرب سویا در ادامه گفت:" من می‌خواستم خودم را مقابل او قرار دهم و بعد به پست خودم برگردم. ولی او به سمت من دوید و خودش را به من کوبید. حتی الان که صحنه را از تلویزیون تماشا کرده‌ام هم معتقدم آن صحنه خطا نبوده. داور بدون تردید اشتباه کرده".

 

 

دیدگاه‌ها