کد خبر : 1662869 | 29 دی 1398 ساعت 12:00 | 47.6K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست مسی از ستین: آگوئرو را به بارسا بیاور

به گزارش میرر لیونل مسی در جلسه‌ای دونفره با کیکه ستین، سرمربی جدید بارسلونا از او خواسته که برای انتقال سرخیو آگوئرو به بارسلونا تلاش کند.

درخواست مسی از ستین: آگوئرو را به بارسا بیاور

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر مدعی شد لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی بارسلونا برای یک جلسه دونفره با کیکه ستین، سرمربی جدید بارسا دعوت شده و در این جلسه از او خواسته که برای انتقال سرخیو آگوئرو به نوکمپ تلاش کند.

 

بر اساس این گزارش مسی به کیکه ستین گفته که آگوئرو، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی بهترین گزینه‌ای است که می‌تواند جای خالی لوئیس سوارز را در بارسا پر کند. لوئیس سوارز بنا به اعلام پزشکان دست‌کم به مدت چهار ماه از میادین دور خواهد بود. میرر اما می‌گوید باشگاه بارسلونا تا این لحظه برای عملی کردن پیشنهاد مسی اقدامی انجام نداده و هیچ تماس رسمی‌ای از طرف نوکمپ با منچسترسیتی گرفته نشده است.

 

این روزنامه انگلیسی می‌گوید اینکه سیتی حاضر شود حتی در صورت پیشنهاد بارسلونا، ستاره آرژانتینی‌اش را بفروشد غیر قابل تصور است. اما این نشان می‌دهد که مسی برای آگوئرو چه ارزش بالایی قائل است و تمایل دارد با او همبازی شود.

 

1470647

 

آگوئرو از زمانی که در سال 2011 اتلتیکو مادرید را ترک کرد و به منچسترسیتی پیوست تا کنون 249 گل برای این تیم به ثمر رسانده است. هت‌تریک او در بازی هفته گذشته سیتی مقابل استون‌ویلا دوازدهمین هت‌تریک او در لیگ برتر بود و نشان می‌داد که او برای سیتیزن‌ها از چه اهمیتی برخوردار است.

 

دیدگاه‌ها