کد خبر : 1662874 | 29 دی 1398 ساعت 12:10 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

میزبانی برای ایرانی ها اسلحه مهمی است

سیدعباسی:هیچ کشوری طرفداران ما را ندارد

شهرخودرو با جدایی یحیی حالا با کادر فنی جدید وارد کوران رقابت های لیگ برتر شده تا برای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.

سیدعباسی:هیچ کشوری طرفداران ما را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی بعد از یک و نیم فصل رویایی با شهرخودرو در مشهد به تیم محبوبش کوچ کرد تا مالک باشگاه مشهدی برای پرکردن جای خالی سرمربی موفق از ترکیبی غیرمنتظره روی نیمکت بهره ببرد. در این ترکیب سرپرست سال های گذشته به درجه سرمربیگری ارتقا یافت تا در کنار او چند چهره شاخص سال های گذشته فوتبال ایران و یک مربی ایتالیایی حاضر باشند.


یکی از این چهره ها داود سیدعباسی بازیکن سابق استقلال و تیم ملی نام دارد که در نیم فصل نخست به عنوان آنالیزور با شهرخودرو همکاری داشت و حالا در کنار سرآسیابی به عنوان مربی فعالیت خواهد کرد. سیدعباسی که پیش از این سابقه کار در تیم های پایه و لیگ دسته دوم را داشت حالا باید در یکی از مهم ترین تجربیات خود با نماینده پلی آفی ایران در آسیا کار کند.


سیدعباسی در خصوص این اتفاق گفت:« افتخار بزرگی نصیب من شد تا اولین تجربه ام در سطح اول فوتبال ایران در شهر مقدس مشهد و در بارگاه ثامن الائمه(ع) رقم بخورد. جا دارد از آقای حمیداوی مالک باشگاه همین طور آقای سرآسیابی که سابقه بازی در کنار او در رده باشگاهی را داشتم و مردم خونگرم مشهد تشکر کنم که این فرصت را به من دادند».


او ادامه داد:« این روزها اتفاقات زیادی در شهرخودرو افتاد و بازیکنان زیادی رفتند. از همه مهم تر کادر تغییر کرد و تفکر جدیدی به تیم تزریق شد از همین رو انتظار می رود با کمی صبوری و گذشت زمان همه چیز به حالت عادی و نرمال سابق خود بازگردد. با این شرایط ما دور برگشت لیگ را آغاز کردیم و حالا در اندیشه آماده شدن برای پلی آف آسیا هستیم تا برای اولین بار طعم شیرین حضور در این تورنمنت بزرگ را طرفداران مان در مشهد بچشند».


مربی جدید شهرخودرو با اشاره به این که سلب میزبانی از نماینده های ایران ظلم بزرگی است، تصریح کرد:« امیدوارم ای اف سی این موهبت را از نماینده های ایران نگیرد. البته که شکی نیست در این تصمیم عوامل سیاسی دخیل بوده اما خود کنفدراسیون آسیا هم می داند که هیچ کشوری در قاره مثل ایران طرفداران خونگرم و عاشق فوتبال ندارد و همواره هم بازی ها در امنیت کامل برگزار می شود. خیلی امیدوارم این حکم بشکند و ما بتوانیم از یار دوازدهم خود مقابل رقیبان استفاده کنیم».


سیدعباسی در پایان گفت:« میزبانی اسلحه موثر نماینده های ایران در رقابت های آسیایی قلمداد می شود و حریفان هم از این موضوع خوب اطلاع دارند. وقتی ما قدرت مالی و سیاسی آنها را نداریم بازی مقابل طرفداران می تواند دلخوشی بزرگی برای ما باشد که نباید به هیچ شکلی این مزیت را از دست بدهیم».

دیدگاه‌ها