کد خبر : 1662924 | 29 دی 1398 ساعت 16:00 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

مس کرمان 1-0 آرمان گهر سیرجان

لیگ یک/ برد دراماتیک مس در دربی کرمان

تیم مس کرمان موفق شد با گل حسین شنانی وینگر خوزستانی خود در دقایق پایانی بازی، سه امتیاز مهم و شیرین را به دست بیاورد.

لیگ یک/ برد دراماتیک مس در دربی کرمان

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم فوتبال مس کرمان و آرمان گهر سیرجان از ساعت 14 امروز در کرمان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم مس کرمان با تک گل حسین شنانی موفق به شکست حریف خود شد. شاگردان مجتبی حسینی با این برد 34 امتیازی شدند و به رده ششم جدول صعود کردند، تیم مس با وجود باخت مس رفسنجان دیگر هم استانی خود که در صدر جدول قرار دارد، در 5 امتیازی صدر جدول قرار گرفت. پس از گل حسین شنانی در دقایق های پایانی، امین جهان کهن با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا شاگردان حسینی ثانیه های پایانی را ده نفره دنبال کنند.

 

تیم آرمان گهر نیز با این باخت 21 امتیازی در رده سیزدهم باقی ماند. رقابت در پایین جدول نیز مانند بالای جدول بسیار نزدیک و حساس است.

 

ترکیب مس کرمان:

 

داوود نوشی صوفیانی، میثم تهیدست، محمدحسین حیدری، امیر طاهر، مجتبی مقتدایی، امین جهان کهن، مهرداد قنبری، مهران امیری، محمدمهدی عسگری، حسین شنانی و شروین بزرگ

 

ترکیب آرمان گهرسیرجان:

 

روزبه سینکی، علی فراهانی، آرمان اکوان، ایمان رازانی، بلال میرزاعلی، وحید نورمحمدی، امیر محمود آبادی،  حسین رسولی، عباس پورخسروانی، امین اسدی، اسماعیل کیانی.

 


دیدار رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود، در هفته آینده تیم آرمان‌گهر سیرجان میزبان داماش گیلان خواهد بود و مس باید به مصاف سرخپوشان پاکدشت برود.

 

 

دیدگاه‌ها