کد خبر : 1662951 | 29 دی 1398 ساعت 18:00 | 69.6K بازدید | 0 دیدگاه

آل‌کثیر: فکر نمی‌کردم تبریز انقدر سرد باشد!

علی آل کثیر می‌گوید احد شیخ لاری سبک خاص خود را در مربیگری دارد.

آل‌کثیر: فکر نمی‌کردم تبریز انقدر سرد باشد!

به گزارش "ورزش سه"، علی آل کثیر مهاجم جنوبی تیم ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار ما درباره بازی دوستانه این تیم گفت: بازی بسیار خوبی بود و ما در اردوی تدارکاتی هستیم. به هر حال تغییر سرمربی داده‌ایم و آقای شیخ لاری رویکرد متفاوتی دارند. ما باید تلاش کنیم از لحاظ بدنی خودمان را حفظ کنیم و از لحاظ فنی هم با آقای شیخ لاری تطبیق پیدا کنیم.

 

او درباره جدایی رسول خطیبی گفت: دقیقا نمیدانم علت جدایی او چه بوده اما احتمالا به خاطر مسائل مالی بوده است. باید از باشگاه بپرسید. اما آقای شیخ لاری هم مربی محترمی هستند و امیدوارم مثل نیم فصل نتایج خوبی کسب کنیم.

 

مهاجم ماشین سازان عنوان کرد: من برنامه خاصی برای فصل آینده دارم و در تیم ماشین سازی هم راحت هستم. این اولین فصل من در لیگ برتر بود و امیدوارم بتوانم گلزنی هم کنم چون وظیفه مهاجم گلزنی است. من خیلی دوست دارم در تیم های مدعی بازی کنم و این آرزوی هر بازیکنی است اما برای تحقق این رویا باید گل بزنم.

 

ال کثیر در پایان درخصوص سرمای تبریز گفت: واقعا فکر نمی‌کردم تبریز انقدر سرد باشد. در چند روز اخیر هم شنیده ام که برف باریده و باید برویم ببینیم چگونه است. به هر حال این هم یک چالش است که من باید خودم را با آن سازگار کنم.

دیدگاه‌ها