کد خبر : 1663013 | 29 دی 1398 ساعت 22:46 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: برابر لیورپول قدرتمند خوب بازی کردیم

اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد از نمایش بازیکنانش مقابل لیورپول رضایت دارد.

سولسشر: برابر لیورپول قدرتمند خوب بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در شرایطی با دو گل در خانه لیورپول مغلوب شد که در سی دقیقه پایانی موقعیت های خوبی را خلق کرده و می توانست به گل تساوی دست یابد. اوله گونار سولسشر معتقد است بازیکنانش با تمام وجود در این دیدار حاضر شده اند و مصدومیت های متوالی شرایط یونایتد را دشوار ساخته است.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "بازیکنانم با تمام وجود تلاش کرده و همه توان شان را در بازی ارائه دادند. در دقایق ابتدایی نیمه دوم خیلی خوب نبودیم اما در 25 الی 30 دقیقه پایانی حریف را به خوبی پرس کرده و به عقب راندیم. البته از دریافت یک گل از روی ارسال کرنر و دیگری در لحظات پایانی ناامیدم، اما در کل موارد مثبت زیادی نیز در جریان بازی وجود داشت.

 

1464288

 

من احساس می کنم ما در نیمه دوم مقابل یک حریف قدرتمند و در استادیوم دشوار نمایش واقعا خوبی ارائه دادیم. ما در پاس های آخر و تبدیل به گل کردن موقعیت ها خیلی خوب نبودیم. فرد و داوید دخیا نمایش خوبی داشتند و ما به عنوان یک تیم موفق عمل کردیم.

 

ما دراین فصل مشکلات زیادی را به خاطر بازیکنان مصدوم تحمل کرده ایم. در حال حاضر اسکات مک تومینای را در اختیار نداریم و پل پوگبا نیز بخش زیادی از فصل را از دست داده است. به همین دلیل پنجره زمستانی هنوز برای ما تمام نشده و ممکن است خریدهای کوتاه مدتی برای طی کردن این شرایط تا تابستان داشته باشیم.  من هنوز ناامید نیستم و اگر شرایط بازیکنی مناسب باشد برای خریدش اقدام خواهیم کرد.

 

شرایط مارکوس راشفورد؟ او دچار مصدومیت دشواری شده و این اتفاق در دیدار مقابل ولورهمپتون رخ داده است. راشفورد قبلا مشکلی نداشت و در این دیدار مصدوم شده و برای مدتی از میادین دور خواهد بود. طبیعتا راشفورد شش هفته از میادین دور خواهد بود و بعد از آن نیز نیاز به ریکاوری دارد، اما من پزشک نیستم و نمی توانم نظر قطعی بدهم."

دیدگاه‌ها