کد خبر : 1663016 | 29 دی 1398 ساعت 23:10 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

برد یاران عابدزاده لحظه آخر از دست رفت

ماریتیمو در حضور دروازه‌بان ایرانی خود درآستانه برتری برابر فامالیسائو قرار داشت که در نهایت به تساوی رسید.

برد یاران عابدزاده لحظه آخر از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته هفدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر پرتغال، تیم ماریتیمو که امیر عابدزاده را همانند ۱۱ دیدار اخیرش درون دروازه داشت، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه مونیسیپال مقابل فامالیسائو رده سومی قرار گرفت.

 

ماریتیمو که در چهار هفته گذشته لیگ برتر پرتغال دو مساوی و دو پیروزی داشت، امشب هم توانست به این روند شکست‌ناپذیری ادامه دهد ولی با وجود برتری تا ثانیه‌‌های پایانی، این برد را از دست داد.

 

در حالی که برای نیمه دوم ۵ دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته شده بود، پس از وقت‌های اضافه، برای فامالیسائو یک ضربه ایستگاهی در میانه زمین اعلام شد که این تیم از همین فرصت استفاده کرد و توپ ارسالی به محوطه جریمه ماریتیمو را تونی مارتینز تبدیل به گل کرد تا یاران عابدزاده برتری یک بر صفر را با تساوی یک بر یک عوض کنند و با ۲۰ امتیاز در رتبه یازدهم جدول بایستند.

 

امیر عابدزاده، گلر ایرانی ماریتیمو که امشب دوازدهمین بازی فصل خود را مقابل فامالیسائو انجام می‌داد، سه بار از گلزنی بازیکنان حریف جلوگیری کرد ولی در ثانیه‌های پایانی دروازه‌اش باز شد تا با بدشانسی نتواند به پنجمین کلین‌شیت فصل برسد.

دیدگاه‌ها