کد خبر : 1663017 | 29 دی 1398 ساعت 23:24 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بایرن مونیخ خبر از خرید بازیکن جدید داد

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مدعی شد هیچ تیمی نمی تواند در خانه هرتابرلین چهار بار به گل دست یابد.

سرمربی بایرن مونیخ خبر از خرید بازیکن جدید داد

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز بایرن مونیخ موفق شد با ارائه نمایشی درخشان خصوصا در نیمه اول و زدن چهار گل به هرتابرلین، نیم فصل دوم بوندسلیگا را با نمایشی فوق العاده آغاز کند. هانسی فلیک از نمایش بازیکنانش ابراز رضایت کرده و همچنین فاش کرد به زودی یک مدافع راست به ترکیب این تیم اضافه خواهد شد.

 

1470880

 

هانسی فلیک گفت: "من فکر می کنم بایرن مونیخ امروز شایسته پیروزی مقابل هرتابرلین بود. من از اینکه موفق شدیم چنین شروع درخشانی در نیم فصل دوم بوندسلیگا داشته باشیم رضایت کامل دارم و هیچ تیمی نمی تواند اینجا در خانه هرتابرلین با نتیجه پرگل 0-4 به پیروزی دست یابد.

 

ما می دانستیم قرار است مقابل تیمی جمع و جور و با سیستم بسته در بازی امروز مواجه شویم، بنابراین از همان ابتدا برنامه داشتیم. در نیمه نخست و در برخی صحنه ها از اراده کافی برخوردار نبودیم، اما در نیمه دوم نمایش بهتری مقابل حریف ارائه دادیم.

 

احتمال جذب بازیکن در فصل زمستان؟ ما همه چیز را در داخل باشگاه مورد ارزیابی قرار می دهیم. حالا یک هفته دیگر پیش روی ما قرار دارد و باید دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. به یک مدافع راست نیاز داریم و مذاکرات با نامزد مورد نظر پیشرفت خوبی داشته است."

دیدگاه‌ها