کد خبر : 1663041 | 30 دی 1398 ساعت 10:00 | 47.7K بازدید | 0 دیدگاه

مائوریتزیو ساری:

رونالدو ۱ مشکل به‌وجود می‌آورد، ۱۰۰ مشکل حل می‌کند!

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس با وجود پیروزی 2-1 تیمش مقابل پارما از اینکه تیمش توسط حریف تحت فشار قرار گرفته بود راضی نبود و گفت یوونتوس نباید برای دفاع جلوی دروازه‌اش تجمع کند.

رونالدو ۱ مشکل به‌وجود می‌آورد، ۱۰۰ مشکل حل می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در خانه خود میزبان پارما بود و در نهایت موفق شد با دو گلی که کریستیانو رونالدو ستاره این تیم به ثمر رساند حریفش را با نتیجه 2-1 شکست داده و سه امتیاز حساس این بازی را به حساب خود واریز کند. اما مائوریتزیو ساری، سرمربی بیانکونری در پایان بازی از اینکه پارما توانسته بود تیمش را تحت فشار بگذارد ابراز نارضایتی کرد و گفت یووه تیمی است که نباید برای دفاع کردن جلوی دروازه خود تجمع کند.

 

1470930

 

ساری در این باره گفت:" من ترجیح می‌دهم ما در ضدحمله گل بخوریم تا اینکه بخواهیم ده تا پانزده دقیقه در زمین خودمان باشیم".

 

سرمربی یووه در ادامه صحبتهایش گفت:" ما در این فصل سکته‌هایی داشته‌ایم ولی رویهم‌رفته خوب کار کرده‌ایم. ما امروز این شانس را داشتیم که بازی را زودتر یکسره کنیم ولی از آنها استفاده نکردیم و طبیعی است که در این شرایط پارما شروع به مشکل‌سازی کند چون در اواخر بازی نتیجه هنوز مساوی بود که آنها می‌توانستند هر نتیجه‌ای بدست بیاورند".

 

1470923

 

ساری همچنین درباره درخشش کریستیانو رونالدو در این بازی گفت:" ما  در تیم‌مان قهرمانی داریم که ممکن است یک مشکل برای تیم بوجود بیاورد ولی در کنار آن 100 مشکل از مشکلات ما را حل می‌کند. کل تیم باید حول محور او بگردد".

 

دیدگاه‌ها