کد خبر : 1663228 | 30 دی 1398 ساعت 21:52 | 52.6K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا در ایتالیا به دنبال جانشین لوییس سوارز

کریستوف پیانتک، ستاره لهستانی میلان مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

بارسلونا در ایتالیا به دنبال جانشین لوییس سوارز


به گزارش "ورزش سه"، حدود یک سال قبل بود که بعد از درخشش خیره کننده در نیم فصل اول سری آ در لباس جنوا، میلان سریعتر از سایر رقبا وارد عمل شده و با پرداخت 38 میلیون یورو موفق به جذب کریستوف پیانتک شد. این ستاره 24 ساله و لهستانی آغاز فوق العاده ای در ترکیب روسونری داشت، اما به یکباره در فصل جاری دچار افت شدیدی شد و اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی او به گوش می رسد.

 

1468820

 

امروز نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد بارسلونا در ساعات اخیر برای جذب کریستوف پیانتک وارد عمل شده و قصد دارد این مهاجم جوان را به صورت قرضی و برای نیم فصل دوم و ادامه راه جذب کند.

 

چندی قبل لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه ای و 34 ساله بارسلونا دچار مصدومیت شدیدی شد و بعد از عمل جراحی، باشگاه بارسلونا اعلام کرد این بازیکن تا پایان فصل قادر به همراهی بلوگرانا نخواهد بود. در حال حاضر بارسلونا مهاجم نوک تخصصی در ترکیب ندارد و به همین دلیل ممکن است در فاصله یک هفته مانده به پایان بازار زمستانی، آنها برای خرید مهاجم اقدام کنند. با ورود زلاتان، کریستوف پیانتک دیگر به یک بازیکن نیمکت نشین در ترکیب روسونری تبدیل شده و احتمال دارد میلان با پیشنهاد بارسلونا برای خرید او موافقت کند. به جز بارسا، تاتنهام نیز که اخیرا شاهد آسیب دیدگی شدید هری کین بوده، از دیگران مشتریان کریستوف پیانتک به شمار می آید.

دیدگاه‌ها