کد خبر : 1663293 | 01 بهمن 1398 ساعت 11:06 | 45.2K بازدید | 0 دیدگاه

خبر ندارم مبلغ پیشنهادی به پیکان چقدر بود

مغانلو: پرسپولیسی‌ام اما به پرسپولیس نرفتم

مهاجم تیم پیکان تهران می گوید خودش را برای روزهای سخت نیم فصل دوم و ادامه درخشش آماده خواهد کرد.

مغانلو: پرسپولیسی‌ام اما به پرسپولیس نرفتم

به گزارش "ورزش‌سه"، اگر چه نتایج پیکان در لیگ برتر نوزدهم فراز و نشیب های زیادی داشته اما نمی شود از عملکرد خوب بازیکنی مثل شهریار مغانلو به سادگی عبور کرد. مهاجم خودروسازان در نیم فصل اول 8 گل برای تیمش به ثمر رساند و حالا در رده دوم جدول رده بندی گلزنان لیگ قرار دارد.


مغانلو شب گذشته میهمان برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما بود و صحبت های جالبی را انجام داد. او ابتدا بابت شرایط خودش در پیکان عنوان کرد: شرایط خوبی را در پیکان تجربه کردیم. اوضاع تیم خوب بود و روز به روز بهتر می شدیم اما در اواخر نیم فصل کمی کار سخت شد و در جدول پایین آمدیم. انشاالله دوباره وضعیت تیم بهتر می شود.


وی درباره رفاقتش با سایر بازیکنان پیکان تاکید کرد: من با همه بچه های تیم رفیق هستم اما با محمد ستاری و علی حمودی رفاقتم بیشتر است و بیشتر با آنها هستم.


مهاجم پیکان با اشاره به هواداران اندک پیکان خاطرنشان کرد: این یک واقعیت است که پیکان هوادار زیادی ندارد. شاید در مجموع تیم ما 50 نفر هوادار داشته باشد که البته 10 نفر از آنها پدران بازیکنان خودمان هستند و آمده اند بازی را تماشا کنند.


مغانلو که در نیم فصل پیشنهادهایی را دریافت کرده بود، در این خصوص گفت: من پیشنهادهایی داشتم و این پیشنهادها را در رسانه ها دنبال می کردم. البته یکی دو باشگاه به پیکان نامه زدند اما باشگاه خودمان موافقت نکرد. این موضوع را بیشتر در رسانه ها دنبال می کردم و از مبلغ پیشنهادی و مسائل اینچنینی بی خبرم.


وی افزود: من پرسپولیسی هستم و از این تیم و تراکتور پیشنهاد داشتم. شاید در آینده پیشنهاد پرسپولیس برای من نباشد اما فوتبال حرفه ای است و این اتفاقات طبیعی است که یک پرسپولیسی در تیم رقیب بازی کند یا برعکس.


مغانلو درباره رقابتش با مهاجمان دیگر لیگ بیان کرد: مهاجمان خیلی خوبی در لیگ برتر داریم. سعیدواسعی و آل کثیر خوب هستند؛ از نظر من کی روش استنلی بهترین مهاجم لیگ است. با این حال بهتر است پولی که به خارجی ها داده می شود را خرج تیم های پایه کنیم و بازیکنان بیشتری را تحویل بدهیم.


مغانلو در پایان افزود: از پدر، مادر و برادر کوچک ترم تشکر می کنم که حمایتم کردند. امیدوارم بتواند محبت های آنها را جبران کنم.

دیدگاه‌ها