کد خبر : 1663307 | 01 بهمن 1398 ساعت 11:40 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: اوزیل این فصل در آرسنال بدشانسی آورده

میکل آرتتا، سرمربی جدید آرسنال از مسوت اوزیل ستاره آلمانی این تیم حمایت کرده و می‌گوید اوزیل در فصل جاری بد‌اقبال بوده و علت عملکرد دور از انتظارش بدشانسی بوده است.

آرتتا: اوزیل این فصل در آرسنال بدشانسی آورده

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا سرمربی جدید آرسنال معتقد است بازی‌ساز آلمانی او مسوت اوزیل در فصل جاری با بدشانسی روبرو بوده و به همین دلیل نتوانسته به اندازه کافی برای این تیم گلزنی کرده یا پاس گل بدهد. اوزیل در فصل جاری تنها دو پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده و تا کنون موفق به گلزنی نشده است. اما آرتتا می‌گوید عملکرد اوزیل در این فصل شایسته آماری بهتر بوده و او به دلیل بداقبالی نتوانسته در حد انتظارها ظاهر شود.

 

1468081

 

آرتتا در آستانه دیدار مهم آرسنال در مقابل چلسی گفت:" انتظار ما از مسوت اوزیل این است که در هر بازی طوری کار کند که نتیجه را تغییر دهد و تفاوت حضور او در بازی با زمانی که در میدان حضور ندارد ملموس باشد. او برای این به ساختار درستی در تیم احتیاج دارد و بازیکنانی که به او کمک کنند تا به این هدف دست پیدا کند".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" من معتقدم اوزیل اگر کمی شانس بیشتری داشت و اینقدر بدشانس نبود در دوران حضور من در آرسنال می‌توانست پاس گل های بیشتری بدهد و گل های بیشتری به ثمر برساند. من روی هم‌ رفته معتقدم که عملکرد او در این مدت به شدت پیشرفت کرده و بهتر شده".

 

دیدگاه‌ها