کد خبر : 1663311 | 01 بهمن 1398 ساعت 12:17 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم دوباره کنار امام رضا(ع) بازی می‌کنم

سیف اللهی: به وقتش درباره فولاد صحبت می‌کنم

وینگر جدید شهرخودروی مشهد ابراز امیدواری کرد مشکل میزبانی در آسیا حل شود و بتوانند با حضور هواداران میزبان رقبای آسیایی باشند.

سیف اللهی: به وقتش درباره فولاد صحبت می‌کنم

روح الله سیف اللهی در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره جدایی اش از فولاد خوزستان و پیوستن به شهرخودروی مشهد عنوان کرد: دوست ندارم حالا که از فولاد جدا شدم حرفی بزنم که باعث ناراحتی شود. وقتش که برسد درباره دورانی که در فولاد داشتم صحبت می کنم. مهم تر این است که خوشحالم بار دیگر به مشهد آمدم و در کنار امام رضا(ع) بازی می کنم.


وی ادامه داد: مشهد شهر فوق العاده ای است. آدم های خوبی دارد و تماشاگرانش بسیار پرشور و دوست داشتنی هستند. من خاطرات خوبی از حضور در فوتبال مشهد و بازی برای سیاه جامگان دارم. اگر یادتان باشد گل بقای این تیم مقابل پرسپولیس را هم خودم زدم. حالا با پیشنهاد مسئولان شهرخودرو دوباره به مشهد برگشتم و امیدوارم بتوانم روزهای خوبم را در فوتبال مشهد تکرار کنم.


وینگر سرعتی و تکنیکی شهرخودرو درباره تغییراتی که روی نیمکت این تیم ایجاد شد، بیان کرد: به هر حال همه دوست داشتیم آقای گل محمدی در راس کادرفنی بماند اما مدیران باشگاه توافقی انجام دادند و ایشان جدا شد. الان هم آقای سرآسیایی آمدند که کار فنی را بلد هستند. من به عنوان بازیکن وظیفه ام این است که بهترین عملکرد را داشته باشم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم می کنم.

 

1452529


سیف اللهی درباره تصمیم خصمانه AFC برای گرفتن میزبانی از تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان تاکید کرد: این یک مساله مدیریتی است و من نمی توانم چندان اظهارنظری داشته باشم. اما وظیفه همه ما است که از حق قانونی مان دفاع کنیم و در داخل کشور عزیزمان میزبان حریفان باشیم. امیدوارم اتفاقات خوبی در این خصوص رقم بخورد و با حضور طرفداران خوب مان در مشهد میزبان رقبای آسیایی باشیم.


وی افزود: جا دارد از آقای حمیداوی مالک محترم باشگاه تشکر کنم که همه جوره برای تیم زحمت می کشد. او به عنوان یک فرد فوتبالی از هزینه شخصی شهرخودرو را اداره می کند و واقعا در چنین شرایط اقتصادی باید از امثال حمیداوی تقدیر کرد. خودم هم نهایت تلاشم را انجام می دهم که جواب اعتماد ایشان را بدهم.

 

 

دیدگاه‌ها