کد خبر : 1663334 | 01 بهمن 1398 ساعت 13:25 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای دیگر در کاتالونیا: اوبامیانگ در راه بارسا

در حالی که روزنامه اسپورت از تلاش بارسا برای جذب تیمو ورنر خبر داده بود، موندو دپورتیوو دیگر روزنامه کاتالان خبر از جذب پیر امریک اوبامیانگ، ستاره آرسنال در ماه ژانویه می‌دهد.

ادعای دیگر در کاتالونیا: اوبامیانگ در راه بارسا

به گزارش "ورزش سه"، امروز دو روزنامه ورزشی کاتالونیا، اسپورت و موندو دپورتیوو در صفحه اول خود خبر از دو انتقال قریب‌الوقوع به بلوگرانا برای پر کردن جای خالی لوئیس سوارز دادند. در حالی که اسپورت مدعی است بارسا برای پر کردن جای خالی سوارز، تیمو ورنر آلمانی را هدف گرفته اما موندو دپورتیوو هم عکس روی جلد خود را به پیر امریک اوبامیانگ اختصاص داده و مدعی است او در ماه ژانویه راهی بارسلونا خواهد شد.

 

1471278

 

با توجه به اینکه به دلیل جراحی روی زانوی لوئیس سوارز به نظر می‌رسد او حدود شش ماه از میادین به دور خواهد بود، بارسلونا برای تقویت خط حمله خود این روزها به دنبال جذب یک مهاجم گلزن است. کیکه ستین می‌داند که اگر در هفته‌های آینده اتفاقی برای لیونل مسی و آنتوان گریزمان بیفتد او در خط حمله با مشکلات بزرگی روبرو خواهد شد.

 

موندو دپورتیوو در گزارش خود مدعی است بارسلونا علاقه زیادی به جذب اوبامیانگ دارد. ستاره‌ای که در 26 بازی این فصل خود برای آرسنال 16 گل به ثمر رسانده است. البته بر اساس این گزارش بارسا می‌داند که راضی کردن توپچی‌ها به واگذار کردن اوبامیانگ دشوار خواهد بود ولی با این حال به قدرت خود در مذاکرات ایمان دارد.

 

1471277

 

موندو می‌گوید از سوی دیگر اوبامیانگ با دو بازیکن بارسا ساموئل اومتیتی و عثمان دمبله رفاقت نزدیک دارد و در زمان حضور در دورتموند با آنها همبازی بوده و شاید این روابط بتواند در انتقال او به نوکمپ نقش مثبت بازی کند.

 

دیدگاه‌ها