کد خبر : 1663336 | 01 بهمن 1398 ساعت 13:47 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد در انتظار جریمه برای اعتراض در بازی لیورپول

اتحادیه فوتبال انگلیس باشگاه منچستریونایتد را به دلیل رفتار بازیکنانش با داور مسابقه یونایتد و لیورپول به صورت رسمی متهم کرده است.

یونایتد در انتظار جریمه برای اعتراض در بازی لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال انگلیس به صورت رسمی باشگاه منچستریونایتد را متهم کرد که بازیکنانش در دیدار روز یکشنبه این تیم با لیورپول که در استادیوم آنفیلد برگزار شده رفتار نادرستی داشته‌اند و نوع رفتارشان با داور مستحق تنبیه و مجازات است.

 

اتحادیه فوتبال انگلیس به ماجرایی در این دیدار اشاره می‌کند که در جریان آن داور مسابقه کریگ پاوسون در صحنه‌ای که به نظر می‌رسید ویرژیل فن‌دایک روی داوید دخیا مرتکب خطا شده بود از سوت زدن خودداری کرد و بعد از آن روبرتو فیرمینو توپ را وارد دروازه یونایتد کرد. هر چند این گل بعد از بررسی توسط VAR مردود اعلام شد.

 

1471280

 

اما در آن صحنه بازیکنان یونایتد که خشمگین بودند دور داور جمع شده و به تصمیم او اعتراض شدیدی کردند. پاوسون در این صحنه یک کارت زرد به داوید دخیا به خاطر اعتراض شدیدش نشان داد و سپس صحنه را با استفاده از VAR بررسی کرده و گل فیرمینو را مردود اعلام کرد.

 

1471279

 

یونایتد در نهایت آن بازی را با دریافت دو گل از فن‌دایک و صلاح با نتیجه 2-0 واگذار کرد و حالا با ایراد اتهام رسمی اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه شده و باید منتظر بماند تا دریابد چه تنبیه و مجازاتی علیه باشگاه و بازیکنانش اعمال خواهد شد.

 

1471281

 

دیدگاه‌ها