کد خبر : 1663368 | 01 بهمن 1398 ساعت 15:36 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: انتقال برونو فرناندس؟ هیچ چیز قطعی نیست

اوله گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ معتقد است که مارکوس راشفورد برای بازگشت به میادین نیازمند زمان بیشتر است.

سولسشر: انتقال برونو فرناندس؟ هیچ چیز قطعی نیست

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش مارکوس راشفورد دچار مصدومیت شد و حالا منچستریونایتد در چند بازی اخیر بدون مهاجم گلزن خود به میدان رفته است. با این وجود مصدومیت راشفورد خیلی جدی به نظر نمی رسد اما در همین چند بازی هم تیم اوله گنار سولسشر از نبود او در ترکیب اصلی ضربه خورده است.

 

از سمت دیگر به نظر می رسد که باشگاه منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب یک مهاجم داشته باشد و از ادینسون کاوانی اروگوئه ای به عنوان یک از گزینه های این باشگاه یاد می شود. سرمربی شیاطین سرخ حالا و پیش از بازی تیمش مقابل برنلی در رابطه با وضعیت راشفورد و احتمال خرید مهاجم توسط این باشگاه صحبت کرده است. سولسشر در این باره گفت: " راشفورد برای بازی برابر برنلی آماده نیست. او برای بهبودی کامل به زمان نیاز دارد. ما همیشه به دنبال تقویت تیم هستیم و شرایط را نیز بررسی می کنیم اما اکنون نمی توانم در این باره صحبت کنم."

 

 

1469915

 

 

سولسشر در ادامه گفت: " مارکوس شرایط خوبی دارد. او خوشبین است، این اتفاق چیزی نبوده که او دلش می خواسته اما با این وجود راشفورد امیدوار است و می خواهد در اسرع وقت به میادین بازگردد. ما باید به او زمان بدهیم. وقتی او احساس آمادگی کند و پزشکان تشخیص دهند، به زمین باز می گردد."

 

سولسشر در پایان در رابطه با خرید احتمالی برونو فرناندس نیز گفت: " شما نمی توانید به شکل 100 درصدی از این انتقال مطمئن باشید  تا زمانی که به شکل قطعی همه چیز مشخص شود. ما شما را در این باره به روز خواهیم کرد."

 

 

1470368

دیدگاه‌ها