کد خبر : 1663371 | 01 بهمن 1398 ساعت 16:19 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج شاهین به من ارتباطی ندارد

ویسی:در شرایط فعلی مربی ایرانی بهتر است

سرمربی سابق شاهین بوشهر می گوید نباید نتایج این تیم به پای او نوشته شود.

ویسی:در شرایط فعلی مربی ایرانی بهتر است

عبدالله ویسی در مورد اینکه گفته می شود او شاهین را اول فصل بد بست و به همین دلیل این تیم در قعر جدول قرار گرفته است به ورزش سه گفت: ما براساس بودجه تیم مان را بستیم و تیم هم برای ماندن بسته شد و این برنامه ای است که مدیران باشگاه هم آن را تایید کردند. هفته پنجم من از این تیم بیرون آمدم، 5 هفته را از  دست دادند چون تیم سرمربی نداشت و این اتفاقی است که در هیچ کجای دنیا این اتفاق رخ نمی دهد.

 

او ادامه داد: در لیگ یک هم سه روز بعد از برکناری سرمربی، مربی بعدی معرفی می شود. هر مربی تفکرات خودش را به تیم می آورد و بعد از رفتن من  9 بازیکن به شاهین اضافه کردند، پس این تیم دیگر تیم من نیست.  فوتبالی ها می دانند شرایط امروز شاهین به من ارتباطی ندارد، همینطور اگر شاهین خوب نتیجه بگیرد هم به من ربطی ندارد.

 

سرمربی سابق شاهین در مورد بحثی که در باره حضور مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی به راه افتاده است هم گفت: ما با مربی های ایرانی هم جام آورده ایم، از علی پروین گرفته تا منصورخان پورحیدری و امیر قلعه نویی که برای فوتبال ما جام های زیادی آورده اند. من فکر می کنم در این وضعیت که مربی های خارجی با کمترین بهانه ای از ایران می روند بهترین زمان است که مربی ایرانی بیاوریم. تیم ملی مربی نمی خواهد یک مدیر می خواهد و علی دایی و امیرقلعه نویی گزینه های خوبی هستند. در تیم ملی بهترین بازیکنان را در اختیار داریم و فقط یکی لازم است آنها را مدیریت کند.

 

او در پاسخ به این سوال که دایی گزینه بهتری برای تیم ملی است یا امیرقلعه نویی هم گفت: علی دایی تیم ندارد و بهتر است چون امیرقلعه نویی تیم دارد و درگیر سپاهان است. علی دایی یک برند برای کشور ماست و همین کافی است. هم داوران و هم مربی های دیگر او را می شناسند و اگر او کادرفنی خوبی داشته باشد می تواند موفق شود.

دیدگاه‌ها