کد خبر : 1663404 | 01 بهمن 1398 ساعت 17:54 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

برابری نویر با رکوردی قدیمی از اولیور کان

سنگربان باتجربه بایرن مونیخ با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در دیدار برابر هرتابرلین با رکورد اولیور کان برابری کرد.

برابری نویر با رکوردی قدیمی از اولیور کان

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته هجدهم رقابت‌های بوندسلیگا توانست با چهار گل هرتابرلین را در هم بکوبد. مانوئل نویر در این دیدار سنگربان اصلی بایرن مونیخ بود و توانست یک بار دیگر دروازه خود را بسته نگه دارد. سنگربان بایرن مونیخ در 21 بازی که برابر هرتابرلین به میدان رفته توانسته 15 بار دروازه خود را بسته نگه دارد.

 

 

1447668

 

 

پیش از این هم اولیور کان سنگربان افسانه‌ای بایرن مونیخ توانسته بود که در 15 بازی برابر مونشن گلادباخ کلین شیت کند. نویر به همراه اولیور کان تنها دروازه‌بان‌های در تاریخ بوندسلیگا هستند که توانسته‌اند برابر یک تیم  15 بار کلین شیت کنند.

 نویر که در سال 2011 از شالکه به بایرن مونیخ پیوست، در این سال ها دروازه بان شماره یک باواریایی ها بوده اما در چند فصل اخیر با مصدومیت های طولانی مدتی روبرو شده و دیدارهای زیادی را از دست داده است. حتی گروهی معتقدند که او در یکی دو فصل اخیر نتوانسته کیفیت قبل را از خود بروز بدهد.

همین مسئله باعث شد تا مدیران بایرن خیلی زود دست به کار شوند و الکساندر نوبل، دروازه بان جوان شالکه، که در یکی دو فصل اخیر نمایش های درخشانی در ترکیب آبی های گلزن کرشن داشته، را به خدمت بگیرند و او از تابستان آینده به جمع باواریایی ها اضافه خواهد شد.

بایرن مونیخ در رده دوم جدول رده بندی بوندسلیگا جای دارد و با تیم صدرنشین لایپزیش 4 امتیاز اختلاف دارد.

 

 

1465867

دیدگاه‌ها