کد خبر : 1663417 | 01 بهمن 1398 ساعت 18:35 | 46.2K بازدید | 0 دیدگاه

لبخند زوج دفاعی پرسپولیس به عملیات سخت!

سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده که روز گذشته در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس به میدان رفتند، وظیفه ای بسیار سخت در 5 بازی نخست سرخپوشان پیش رو دارند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی تمرینات خود را دنبال می‌کند که تمام بازیکنان این تیم درتمرین حضور دارند و زیر نظر یحیی گل محمدی، آماده نیم فصل دوم می‌شوند. نکته جالب اما این است که پرسپولیسی ها در 5 بازی نخست نیم فصل دوم با تیم های مدعی روبرو خواهند شد و برای حفظ صدرنشینی کار سختی پیش رو دارند.

 

آن ها در هفته های آتی برابر تراکتور، صنعت نفت، استقلال، شهر خودرو و سپاهان قرار خواهند گرفت. در نیم فصل اول پرسپولیس از این چهار بازی تنها 6 امتیاز گرفت و سه شکست را تجربه کرد که عملکرد نسبتا ضعیف خط دفاعی سرخپوشان نیز در این موضوع اثرگذار بود. اما حالا زیر نظر گل محمدی، مدافعان پرسپولیس خود را آماده این مسابقات حساس می‌کنند.

 

1471374

 

در بازی روز گذشته پرسپولیسی ها مقابل نفت مسجدسلیمان، شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی در ترکیب اصلی بودند و زوج خط دفاعی را تشکیل دادند. این دو که در تمرینات تلاش بسیار زیادی انجام می‌دهند، در بازی روز گذشته نیز سعی کردند تا جایگاه خود را تثبیت کرده و به مدافعان فیکس پرسپولیس تبدیل شوند. سیدجلال که در لیگ دوازدهم نیز شاگرد گل محمدی بود، حالا به نظر می رسد مورد توجه ویژه یحیی است و احتمال دارد به صورت فیکس بازی کند.

 

شجاع و سیدجلال در سال های اخیر رابطه بسیار صمیمانه ای داشته اند و فارغ از آن در ترکیب تیم پرسپولیس نیز بازیکنان بسیار موثری هستند که باید دید در 5 بازی حساس ابتدای نیم فصل، چه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها