کد خبر : 1663421 | 01 بهمن 1398 ساعت 18:45 | 47.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرخیو بوسکتس؛

ستاره ای که بیش از همه از آمدن ستین سود کرد

سرخیو بوسکتس که با والورده روزهای خوبی را پشت سر نمی گذاشت، حالا به نظر با کیکه ستین احیا شده است.

ستاره ای که بیش از همه از آمدن ستین سود کرد

به گزارش "ورزش سه"، علاقه کیکه ستین سرمربی جدید بارسا به سرخیو بوسکتس بر کسی پوشیده نیست. او سال گذشته پس از بازی بتیس و بارسا پیراهن بوسکتس را به یادگار از وی گرفت. در واقع می توان گفت که آمدن کیکه ستین به بارسا برای بوسکتس خبر بسیار خوبی بود. بوسکتسی که فصل جاری اغلب از سوی والورده تعویض می شد و در یکی دو بازی حتی روی نیمکت نیز نشست. به نظر می رسید والورده اعتماد سابق به او را از دست داده بود.

 

 

1470928

 

 

بوسکتس در برتری 1-0 یکشنبه شب بر گرانادا یکی از خوب های بارسلونا بود. بارسا در آن بازی 82.5 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و بازیکنان این تیم 1005 پاس نیز به یکدیگر دادند. بوسکتس در آن بازی رهبر خط میانی تیمش بود و 157 پاس داد که 145 تای آنها درست بود.

برنامه ستین حفظ بوسکتس در مرکز خط میانی است و بر خلاف والورده تمایلی ندارد که از این بازیکن به عنوان هافبک دفاعی استفاده کند. ستین معتقد است که حضور بوسکتس در مرکز خط میانی به بازیکنان کناری و نیز مهاجمان بارسا کمک می کند تا شرایط بهتری در زمین داشته باشند.

بارسا هرچند برابر گرانادا با یک گل پیروز شد ولی اولین نمایش تیم ستین رضایت خاطر بخش زیادی از هوادارانش را به دنبال داشت.

 

 

1471379

 

دیدگاه‌ها