کد خبر : 1663450 | 01 بهمن 1398 ساعت 23:21 | 46K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار؛ پیگیر سرمربی جدید بارسلونا

نیمار از هم تیمی های سابقش در بارسلونا در مورد سرمربی جدید این تیم، کیکه ستین سؤال کرده است.

نیمار؛ پیگیر سرمربی جدید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بر کسی پوشیده نیست که نیمار هنوز رویای بازی کردن و بازگشت به بارسلونا را در سر داشته و امیدوار است روزی این آرزو محقق شود. نیمار در تابستان گذشته همه کار برای بازگشت به بارسلونا انجام داد، اما در نهایت عدم توافق مالی طرفین باعث بر هم خوردن معامله و منتفی شدن این انتقال شد.

 

1469127

 

اما نشره ال کونفیدنشیال فاش کرد نیمار در روزهای اخیر با همبازیان سابقش در بارسلونا در تماس بوده و در مورد سبک کار و رفتار کیکه ستین، سرمربی جدید آبی اناری ها سوال کرده است. بازیکنان بارسا به نیمار گفته اند که کیکه ستین شخصیتی قدرتمندتر از ارنستو والورده بوده، اما مشکلی با توصیه بازیکنان و شنیدن صحبت های آنها نیز ندارد.

 

با این شرایط به نظر می رسد نیمار هنوز هم خواهان انتقال دوباره به بارسلوناست و احتمالا در تابستان پیش رو دوباره شایعات فراوانی در این خصوص منتشر خواهد شد. چندی قبل نشریات اسپانیایی مدعی شد اگر نیمار با پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد به توافق نرسد، می تواند بعد از سه سال حضور در این تیم رسما به فیفا تقاضای جدایی بدهد و این نهاد بین المللی نیز مبلغی را برای انتقال او تعیین می کند که اگر بارسلونا خواهان پرداختش باشد، پاری سن ژرمن نمی تواند جلوی جدایی نیمار را بگیرد.

دیدگاه‌ها