کد خبر : 1663644 | 02 بهمن 1398 ساعت 20:24 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

شهروند- ستارگان در ثانیه ۱۰ نیمه‌تمام ماند!

جدال حساس تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین برای دومین بار پیاپی نیمه تمام ماند.

شهروند- ستارگان در ثانیه ۱۰ نیمه‌تمام ماند!

به گزارش "ورزش سه"، دور سوم از مرحله یک چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال امروز با انجام سه مسابقه پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها، تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین از ساعت ۱۷ در سالن سید رسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند.

 

به دلیل اینکه در دیدار اخیر دو تیم در ساری حواشی زیادی از سوی تماشاگران ساروی ایجاد شد و مسابقه‌ای که در حال جریان با نتیجه ۵ بر صفر به سود شهروند در جریان بود، با اعتراض اعضای تیم ستارگان ورامین، نیمه تمام ماند، دیدار امروز تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی را مشخص می‌کرد.

ستارگان در نخستین بازی به برتری رسیده و دومین بازی هم به سود شهروند نیمه تمام مانده بود، اما در حالی که تنها ۱۰ ثانیه از مسابقه امروز باقی مانده بود، یک جنجال و خطا موجب شد تا باز هم جدال آنها به تنش کشیده شود.

 

در ثانیه ۱۰ مسابقه خطایی روی بازیکن ستارگان اتفاق افتاد که پس از آن درگیری‌های زیادی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد و در نهایت با ورود عجیب تماشاگران و هواداران شهروند به زمین و بالا رفتن تنش‌ها، بازیکنان به رختکن رفتند تا بخاطر فراهم نبودن برگزاری بازی، این دیدار نیمه تمام بماند.

 

 

1471696

تصویری از حضور تماشاگران در بازیِ بدون تماشاگرِ شهروند ساری- ستارگان ورامین!

 

در حالی که بازی امروز دو تیم بدون تماشاگر بود، اما جایگاه ویژه سالن سید رسول حسینی ساری مملوء از هوادار بود و ورود تعدادی از آنها و فحاشی شدیدی که به ورامینی‌ها داشتند، موجب شد تا این مسابقه نیمه تمام به پایان برسد.

حال بخاطر نیمه تمام ماندن دو بازی پیاپی بین شهروند ساری و ستارگان ورامین، کمیته انضباطی فدراسیون باید نظر نهایی را راجع به تیم راه یافته به نیمه نهایی که حریف مس سونگون ورزقان خواهد شد، بدهد.

 

پس از اینکه مسابقه نیمه تمام ماند، اعضای تیم ستارگان ورامین با اسکورت ویژه نیروی انتظامی ساری توانستند از محدوده سالن سید رسول حسینی بروند و این شهر را ترک کنند.

دیدگاه‌ها