کد خبر : 1663672 | 03 بهمن 1398 ساعت 00:00 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

نماینده ساری: ورامینی‌ها با صندلی خالی دعوا کردند!

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی نسبت به اتفاقات دیدار تیم‌های فوتسال شهروند و ستارگان واکنش نشان داد.

نماینده ساری: ورامینی‌ها با صندلی خالی دعوا کردند!

به گزارش "ورزش سه"، محمد دامادی با ابراز تأسف از تکرار حرکت غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی تیم فوتسال ستارگان ورامین، این حرکت را یک سناریوی از پیش تعیین شده دانست و گفت: در تماسی که با سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال داشتم، هشدار دادم که یک نفر در تیم ورامین این سناریوها را می‌نویسد و چون می‌دانند حریف تیم ما نمی‌شوند، با برنامه‌ریزی قبلی و رفتارهایی که حالا نخ نما شده، بدنبال هوچی‌گری و عبور از این مرحله‌اند، اما کور خواندند.

 

او ادامه داد: همه چیز از سالن ورامین شروع شد، همان سالنی که بسیاری از تیم‌های لیگ برتری از حاشیه‌ها و جنجال‌های برنامه‌ریزی شده آن گفتند، به بازیکنان شهر من توهین شد، یک عده قلچماق آنها را زدند، اما گوش کسی بدهکار نبود و چشم کسی ندید.

 

نماینده مردم ساری در مجلس اضافه کرد: فدراسیون فوتبال درخصوص بازی قبل در ساری به ناحق تماشاگران ما را از حضور در این بازی محروم نمود و حالا سناریوی دعوا با صندلی‌های خالی را به راه انداختند.

 

او یادآور شد: تحت هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم تیم متخلف ورامین با احیانا موج‌سواری رسانه‌ای و اظهار نظرهای خلاف واقع بخواهد فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی را تحت تاثیر خود قرار دهد.

دیدگاه‌ها