کد خبر : 1663700 | 03 بهمن 1398 ساعت 10:50 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیام مانه به مینامینو: به هوادارانت امضا بده!(عکس)

ویدیویی که در رسانه‌ها از رابطه بین سادیو مانه مهاجم لیورپول و مینامینو ستاره ژاپنی تازه پیوسته به این تیم منتشر شده نشان می‌دهد که مانه این ستاره ژاپنی را زیر پر و بال خود گرفته است.

پیام مانه به مینامینو: به هوادارانت امضا بده!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در ویدیویی که اخیرا از بازیکنان لیورپول در رسانه‌ها منتشر شده، رابطه خوب و صمیمی بین سادیو مانه و مینامینو در این تیم مورد توجه قرار گرفته و هواداران لیورپول را خوشحال کرده است.

 

1471771

 

در این ویدیو بازیکنان لیورپول در حال عبور از عده‌ای از هواداران هستند. در حالیکه مینامینو و مانه در کنار هم در حال عبور از مقابل هوادارانند، سادیو مانه که می‌بیند هواداران لیورپولی خواهان صحبت کردن و امضا گرفتن از مینامینو ستاره جدید ژاپنی تیم‌شان هستند او را نگه داشته و از او می‌خواهد ایستاده و به هوادارانش امضا بدهد و با آنها صحبت کند.

 

1471772

 

هم سادیو مانه و هم مینامینو سابقه بازی در باشگاه اتریشی سالزبورگ را دارند. مینامینو از زمان پیوستن به لیورپول باعث شده عده زیادی از کشورهای خاور دور و شرق آسیا هوادار لیورپول شوند و به همین علت است که او هر جا می‌رود با هوادارانی روبرو است که خواهان صحبت کردن با او و امضا گرفتن از او هستند.

 

1471770

 

1471773

 

دیدگاه‌ها