کد خبر : 1663703 | 03 بهمن 1398 ساعت 10:35 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

شماره 4 سابق، امیدوار به درخشش 4 فعلی؛

گل محمدی با پرسپولیس آماده رکورد دفاعی (گزارش)

تیم های یحیی گل محمدی باوجود ارائه نمایش های هجومی و تماشاگرپسند، در دفاع نیز اغلب مستحکم بوده و آمار قابل قبولی داشته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی و دستیارانش در روزهای اخیر تلاش بسیار زیادی در تمرینات داشته‌اند اما بدون تردید این تنها ظاهر ماجرا است. گل‌محمدی که رویکردی نسبتا متفاوت با کالدرون دارد، با دستیارانش برای برنامه ریزی و تغییرات دلخواه خود در تیم نیز کوشش می‌کنند و امیدوارند هرچه زودتر شمایل بازی پرسپولیس را به فرم مدنظر خود برسانند. فرمی که هواداران پرسپولیس امیدوارند مثل دوره کوتاه مربیگری یحیی در این تیم یا همچون حضور او در نفت تهران، شهرخودرو و... فوتبالی تماشاگرپسند و هجومی باشد.

 

در این سال ها اگرچه نمایش پرسپولیس، نفت، ذوب آهن، تراکتور و شهرخودرویِ گل محمدی هجومی بوده اما آمار دفاعی تیم های تحت هدایت یحیی نیز نشان می‌دهند که او از خط دروازه نیز غافل نبوده است. در این فصل شهرخودرو با 9 گل خورده سومین تیم برتر دفاعی لیگ بود. فصل گذشته نیز این تیم 16 گل دریافت کرد تا پس از سرخابی ها، بهترین خط دفاع لیگ باشد.

 

 

1471776

 

 

لیگ پانزدهم نیز تیم ذوب آهن جزو شش تیم برتر دفاعی لیگ بود و پیش از آن نفت در جایگاه پنجم کمترین گل خورده لیگ ایران در فصل 94-95 قرار گرفت. نکته امیدوارکننده‌تر برای پرسپولیسی‌ها این است که گل محمدی در این تیم ها با فوتبالیست هایی متوسط چنین آماری را ثبت می‌کرد و حالا هواداران پرسپولیس دلگرم هستند که این وضعیت با حضور دروازه‌بان های آماده، مدافعان ملی پوش و هافبک های سرسخت تداوم یابد.

 

گل محمدی که خود در دوران بازی، پیراهن شماره 4 را برتن داشت، حالا سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس با همین پیراهن را در ترکیب خود می‌بیند. بازیکنی باتجربه که بی شک کمک حال یحیی در نیم فصل سخت لیگ نوزدهم خواهد بود. در کنار سیدجلال، بازیکنانی چون شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد نادری و... نیز هستند که باید دید با مربی جدید نیز درخشش گذشته را خواهند داشت یا خیر؟

دیدگاه‌ها