کد خبر : 1663712 | 03 بهمن 1398 ساعت 11:19 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

ساکت و تراکتور در تیررس گل محمدی؛

نبرد انتقامی برای یحیی و پرسپولیس فرا رسید!

تیم پرسپولیس در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که یحیی گل محمدی امیدوار است انتقام شکست در بازی رفت را از دستیار سابق خود بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ ایران در آغاز نیم فصل دوم با دیدار پرسپولیس - تراکتور، پرهیجان آغاز خواهد شد. این دو تیم مدعی که همواره تقابل های جذابی را با یکدیگر داشته‌اند اما این بار با دو مربی داخلی در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و همین موضوع جذابیت های جالبی را به این بازی بخشیده است.

 

ساکت الهامی که تا سال پیش، دستیار یحیی گل‌محمدی بود، در آخرین بازی های نیم فصل هدایت تیم سرخپوش تبریزی را برعهده گرفت و موفق شد نتایج خوبی را با این تیم رقم بزند. عملکرد ساکت در جمع تی تی ها به قدری خوب بود که رضایت مدیران جلب شده و عنوان او از مربی موقت به سرمربی دائمی تغییر پیدا کند.

 

 

1471791

 

 

نکته جالب این که شاگردان ساکت الهامی در آخرین بازی نیم فصل تیم یحیی گل محمدی را شکست دادند تا اکنون یحیی با تیمی دیگر یعنی پرسپولیس به دنبال انتقام آن مسابقه باشد. همچنین گل محمدی باتوجه به اخراج خود از تراکتور در لیگ هفدهم، انگیزه های شخصی خاصی برای این بازی دارد.

 

این در حالی است که هر دو تیم پرسپولیس و تراکتور در بازی نیم فصل اول مربیانی خارجی را روی نیمکت داشتند اما مصطفی دنیزلی و گابریل کالدرون به دلایلی متفاوت از جمع تیم های قرمزپوش ایران جدا شدند. در تقابل این دو مربی خارجی تراکتور با گل احسان حاج صفی پرسپولیس را شکست داد تا پس از 5 سال موفق به پیروزی شود.

 

گل محمدی همچنین در لیگ دوازدهم مقابل تراکتور شکست تلخی را تجربه کرد. پرسپولیس با او در آخرین هفته از لیگ دوازدهم با نتیجه 3-1 در ورزشگاه یادگار امام باخت و حالا شاید زمانی برای انتقام این نتایج باشند.

دیدگاه‌ها