کد خبر : 1663832 | 03 بهمن 1398 ساعت 23:32 | 48.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی کلن:

به سه اتوبوس برای متوقف کردن هالند نیاز داریم

مارکوس گیسدول، سرمربی کلن، پیش از بازی تیمش برابر دورتموند تمجید ویژه‌ای از ارلینگ هالند انجام داد.

به سه اتوبوس برای متوقف کردن هالند نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پیش بود که ارلینگ هالند پس از کش و قوس های فراوان از تیم جدید خود رونمایی کرد و به دورتموند پیوست. این ستاره نروژی در اولین بازی خود برای زنبور ها موفق به ثبت هت تریک مقابل آگزبورگ شد تا در همین ابتدای کار توانایی های فوق العاده خود را به نمایش گذاشته باشد.

 

دورتموند فردا در اولین بازی هفته نوزدهم بوندسلیگا میزبان کلن نخواهد بود. در همین رابطه مارکوس گیسدول، سرمربی کلن، صحبت های جالبی را درباره هالند مطرح کرده است. او در این باره گفت: " ما در حال حاضر یک اتوبوس تیمی بزرگ داریم که سوار آن می‌شویم. شاید برای مهار هالند به سه اتوبوس در کنار یکدیگر نیاز داشته باشیم. با این وجود ما بازیکنان خوب زیادی داریم و خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. شاید بتوانیم جلوی او را بگیریم و شاید هم نه اما تمرکز کردن روی یک بازیکن دورتموند کار بسیار اشتباهی است."

 

 

1470668

 

 

ویسدول در ادامه گفت: " از مارکو رویس گرفته تا تورگان هازارد و جیدن سانچو، دورتموند دارای بازیکنان فوق‌العاده زیادی است و آنها ترکیب کاملی را در اختیار دارند. حالا با وجود هالند دورتموند به یک مولفه جدید دست یافته که پیش از این شبیه به آن را در اختیار نداشته است."

دیدگاه‌ها