کد خبر : 1663883 | 04 بهمن 1398 ساعت 12:05 | 80.1K بازدید | 0 دیدگاه

صلح با فنایی و گل محمدی درتمرین؛

وحید قلیچ خبرسازتر از علیرضا بیرانوند (عکس)

وحید قلیچ دروازه‌بان سال‌های دور پرسپولیس که این روزها به عنوان یک منتقد جدی در حوزه مسائل باشگاه پرسپولیس مطرح می‌شود، روز گذشته به تمرین پرسپولیس رفت تا با کادر جدید سرخ ها به صلح برسد!

وحید قلیچ خبرسازتر از علیرضا بیرانوند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از انتقادات اینستاگرامی نسبت به داوود فنایی و یحیی گل محمدی، وحید قلیچ در تمرین پرسپولیس حضور یافت و پس از دیدار با کادرفنی جدید سرخ ها، ویدیویی در صفحه خود منتشر کرد و با اعلام حمایت نسبت به یحیی گل محمدی، برخلاف مواضع قبلی، موضع گیری کرد!

 

وحید قلیچ یکی از فوتبالیست های شاخص پرسپولیس در دهه 60 بود که 12 سال پیراهن این تیم را برتن کرد و نزدیک به 200 بار هم در درون دروازه سرخپوشان قرار گرفت. پس از آویختن کفش ها در اولین سال های دهه 70، قلیچ روزهای بازنشستگی را سپری کرد تا این که بیست سال بعد، به شکلی جالب مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. صحبت های انتقادی او در روزنامه ها و سایت ها منتشر شد و سپس شبکه های اجتماعی، این فرصت را به او داد تا به صورت مستقیم با مخاطبانش حرف بزند.

 

در سال های اخیر، قلیچ یک منتقد جدی نسبت به بیشتر تحولات باشگاه پرسپولیس بوده است. از تفکرات فنی برانکو ایوانکوویچ تا گابریل کالدرون و البته موضوع دروازه بان ها و مربی گلرها که به نوعی تخصص پیشکسوت 62 ساله نیز محسوب می‌شود. او در ابتدا نسبت به بیرانوند و شدیدتر از آن درباره رادوشوویچ انتقادهایی داشت اما موج جدید صحبت های اعتراضی قلیچ با حضور سیدی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها آغاز شد و در شرایطی که انتظار می‌رفت با جدایی او و بازگشت فنایی به این تیم، این موج فروکش کند اما این اتفاق رخ نداد.

 

1472039

 

قلیچ در اینستاگرام خود نسبت به حضور فنایی واکنش نشان داد و همچنین در گفتگو با خبرنگار ما ادعا کرد که داوود فنایی «پرسپولیسی نیست»! گلر سابق قرمزها همچنین با گلایه نسبت به داوود فنایی گفت: «چرا وقتی به پرسپولیس گل زدید دست ها را مشت کردی؟». اما ماجرا فقط این نیست و پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد که حتی اگر گل محمدی و فنایی را در خیابان هم ببیند «رویش را برمی‌گرداند»!

 

البته ماجرا به این موضوع ختم نشد. فنایی در اینستاگرام خود با لحنی کنایی از قلیچ خواست تا در حال عصبانیت خود را کنترل کند اما سرانجام این ماجراهای اینستاگرامی، به تمرین پرسپولیس کشیده شد و وحید قلیچ که به سبیل هایش معروف است، به دیدار کادرفنی جدید سرخ ها رفت تا مشکلاتش را حل کند.

 

1472038

 

عکس های منتشر شده از تمرین سرخ ها چهره قلیچ را با همان ابروهای اخم کرده همیشگی نشان می‌دهد که برای صلح به تمرین سرخپوشان رفته است. داوود فنایی و یحیی گل محمدی نیز با صمیمیت از او استقبال می‌کنند و پس از عکس های یادگاری، قلیچ با فنایی روی نیمکت گفتگو را ادامه می دهد.

 

البته همه منتظرند تا یک بار هم که شده، وحید قلیچ در تمرین با بوژیدار رادوشوویچ هم روبرو شود. در این سال ها او بیش از همه با رادو مشکل داشته و انتقاداتش را صراحتا بیان کرده است. اما در تصاویر، عکسی از دیدار با بوژیدار دیده نمی‌شود و انگار قلیچ واقعا رادو را که می‌بیند، روی خود را برمی‌گرداند!

دیدگاه‌ها