کد خبر : 1664004 | 04 بهمن 1398 ساعت 22:15 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

برتری الدحیل مقابل یاران پورعلی‌گنجی

العربی در غیاب ملی پوش ایرانی خود برابر الدحیل شکست خورد.

برتری الدحیل مقابل یاران پورعلی‌گنجی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی که مرتضی پورعلی‌گنجی را برخلاف ۶ مسابقه اخیرش در ترکیب و فهرست بازی نداشت، از ساعت ۱۹:۱۰ امشب در استادیوم حمد الکبیر مقابل تیم صدرنشین الدحیل قرار گرفت.

 

الدحیل در دقیقه ۴ روی اشتباه خط دفاعی العربی توسط المعز علی به گل رسید، اما حمدی الحرباوی تونسی در دقیقه ۱۹ از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشید ولی باز هم الدحیل از حریف خود پیش افتاد و در دقیقه ۳۳ روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین توسط ادمیلسون جونیور گل دوم را زد.

 

در نیمه دوم الدحیل که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت، توانست در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده روی توپ‌ربایی المعز علی و دریبل دروازه‌بان العربی توسط این مهاجم، گل سوم را به ثمر رساند و به پیروزی ۳ بر یک خارج از خانه مقابل العربی دست یابد.

 

1472149

 

الدحیل که یکی از حریفان پرسپولیس ایران در مرحله گروهی فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا است، با برتری امشب مقابل یاران پورعلی‌گنجی ۳۳ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

 

مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ایرانی العربی که در این فصل ۱۱ بازی در لیگ ستارگان قطر انجام داده است، برخلاف ۶ مسابقه اخیرشان امشب در ترکیب تیمش برابر الدحیل حضور نداشت.

دیدگاه‌ها