کد خبر : 1664081 | 05 بهمن 1398 ساعت 11:00 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

نسل طلایی کشتی فرنگی ایران در یک قاب(عکس)

محمد بنا و شاگردان طلایی‌اش در المپیک لندن دیروز به بهانه برگزاری جام تختی در شیراز گرد هم آمدند.

به گزارش "ورزش سه"، چهلمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی طی ۲ روز در شیراز برگزار شد؛ رقابت‌هایی که بیشتر جنبه داخلی داشت و اکثر مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی روی تشک رفتند.


اتفاق جالب توجه اما در کنار تشک رخ داد؛ جایی که محمد بنا و نسل طلایی کشتی فرنگی بعد از گذشت ۸ سال از اتفاقات شیرین المپیک ۲۰۱۲ لندن بار دیگر دور هم جمع شدند. البته این نسل در المپیک ریو هم در کنار هم حضور داشتند، اما در برزیل اتفاقات چندان خوشایندی رخ نداد و در نهایت هم آقای خاص کشتی ایران با چشم‌هایی گریان تیم ملی را ترک کرد.
این بار اما در شرایطی که محمد بنا بار دیگر برای هدایت تیم ملی کشتی فرنگی برگشته و شاگردانش هم دیگر روی تشک حضور ندارند، بزرگان کشتی فرنگی ایران برای نظارت بر مسابقات جام تختی گرد هم آمدند.

 

1472228


حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی که ۳ طلایی کشتی فرنگی ایران در المپیک لندن بودند، بعد از مدت‌ها در یک قاب دیده شدند. علاوه بر محمد بنا، باید حسن رنگرز را هم به جمع این بزرگان اضافه کرد که سابقه طلایی شدن در مسابقات جهانی را دارد و هم اکنون مدیر تیم‌های ملی است.


به نظر می‌رسد برای رقم زدن یک اتفاق بزرگ در المپیک ۲۰۲۰ تمام سرمایه های کشتی فرنگی ایران دور هم جمع شدند و باید دید چقدر در این راه موفق خواهند بود.

 

1472229

دیدگاه‌ها