کد خبر : 1664226 | 05 بهمن 1398 ساعت 18:16 | 201.2K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام محمد حسن انصاری فرد

پرسپولیس خرید استوکس را قطعی کرد

مهاجم ایرلندی مد نظر پرسپولیس بعد از انجام مذاکرات مقدماتی در امارات امشب یا فردا برای نهایی کردن قراردادش به تهران می آید.

پرسپولیس خرید استوکس را قطعی کرد

به گزارش" ورزش سه"، امروز یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتور درباره حضور آنتونی استوکس گفت که با توجه به شرایط مالی که باشگاه دارد با وجود آنکه حضور این مهاجم می تواند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان کمک بسیار خوبی باشد اما ترجیح می دهد که او را جذب نکنند.با این وجود و در حالی که گفته می شد پرسپولیس هنوز نتوانسته مبلغ پیش پرداخت استوکس را تهیه کند اما محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس در گفت و گویی که با برنامه "فرمول یک" شبکه یک داشت اعلام کرد که این مهاجم ایرلندی و سابق تراکتور امشب به تهران خواهد آمد.البته به گفته مدیر روابط عمومی پرسپولیس زمان حضور استوکس در ایران ممکن است به فردا بیفتد چرا که هنوز قرارداد طرفین نهایی نشده است.

 


 پرسپولیسی ها با استوکس مذاکراتی را در امارات انجام داده و حتی عکس نمایندگان پرسپولیس و این مهاجم منتشر شد اما همان زمان اعلام شد که تا زمانی که پیش پرداخت توافقی به او پرداخت نشود قرارداد امضا نخواهد شد.

 

1472438

 


حالا اما با اوکی شدن بلیط تهران برای استوکس به نظر می رسد که مشکل پیش پرداخت حل شده و مهاجم ایرلندی برای توافق نهایی، عقدقرارداد و گرفتن عکس رسمی و یادگاری با لباس پرسپولیس به ایران می آید؛ بازیکنی که انصاری‌فرد برای پر ستاره‌تر کردن تیمش از کنار صحبت‌های سرمربی گذشت و در برنامه فرمول یک آن را بعد از یک تلفن روی آنتن زنده اعلام کرد!


استوکس ایرلندی سال گذشته در لیگ ایران درخشش قابل توجهی داشت اما به علت مسائل مختلف تراکتور را ترک کرد و جالب اینکه او در روز بازی تیمهای سابق و فعلی اش در تهران خواهد بود.

دیدگاه‌ها