کد خبر : 1664389 | 06 بهمن 1398 ساعت 12:27 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

جشنواره گلی دیگر در دوشنبه؛

ترکمنستان هم حریف دختران اردلان نشد

دختران جوان کشورمان موفق شدند سومین مسابقه خود در نخستین دوره جام کافا را هم با قدرت پشت سر بگذارند.

به گزارش "ورزش سه" پس از دو پیروزی مقتدرانه برابر تاجیکستان میزبان و افغانستان، دختران اردلان که با تمام قوا برای قهرمانی در نخستین دوره جام کافا به دوشنبه سفر کردند، امروز به مصاف ترکمنستان رفتند.

 

اما ترکمن‌ها هم نتوانستند در برابر یوزهای جوان ایرانی مقاومت کنند و بازهم مثلث آتشین صومعه، ترکمان و ارزانی درخشید و جشنواره گل دیگری را به راه انداختند.

 

 

1472687

 

 

پس از دو پیروزی 15 گله و 16 گله، امروز هم خط آتش ما دفاع حریف را تسخیر کرد و توانست با ثبت 12 گل از میدان خارج شود تا در پایان سه مسابقه، آمار گلزنی دختران ایران به عدد 43 گل برسد!

 

در تیم ما که رقابت سختی میان شاگردان اردلان برای رسیدن به خانم گلی در جریان است، رقیه صومعه بازهم به مانند بازی با افغانستان ستاره نخست میدان بود و توانست شش گل وارد دروازه ترکمنستان کند؛ مارال ترکمان و فهیمه ارزانی دو مهره کلیدی دیگر خط آتش کشورمان با دبل گلزنی خود تکمیل کننده جشنواره امروز بودند. نگار یعقوبی و نسرین قمی هم هر کدام یکبار موفق به گلزنی شدند.

 

آینده سازان کشورمان در ادامه تورنمنت کافا 2020 فردا را استراحت می‌کنند و روز سه شنبه، در مهم‌ترین مصاف خود در این تورنمنت از ساعت 16:30 برابر ازبکستان صف‌آرایی خواهند کرد.

 

 

1472688

 

دیدگاه‌ها