کد خبر : 1664391 | 06 بهمن 1398 ساعت 12:25 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: چرا اینتر تا 25 ژانویه برای اریکسن صبر کرد؟

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام از باشگاه اینترمیلان به خاطر زمان پیشنهاد این تیم برای جذب کریستین اریکسن انتقاد کرد و اینتر را در این باره مقصر دانست.

مورینیو: چرا اینتر تا 25 ژانویه برای اریکسن صبر کرد؟

به گزارش "ورزش سه"،  کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام هفته آینده به ایتالیا سفر می‌کند تا قرارداد پیوستن خود به باشگاه اینتر میلان را قطعی کند. در طول ماه ژانویه شایعات زیادی درباره ارتباط اینتر با اریکسن مطرح بود اما او در نهایت در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات، پیوستن خود به اینتر را قطعی خواهد کرد.

 

1469692

 

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام اما از نحوه عملکرد اینترمیلان در تلاش برای جذب اریکسن عصبانی است و باشگاه ایتالیایی را مورد انتقاد قرار داد. مورینیو در این باره گفت:" باشگاه تاتنهام را به هیچ وجه نباید درباره این انتقال مقصر دانست و سرزنش کرد".

 

سرمربی تاتنهام در ادامه صحبتهایش گفت:" حرف من این است که این شرایط نباید در روز 25 ژانویه اتفاق بیفتد. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که اریکسن از روزی که من به این تیم آمدم خیلی خیلی حرفه‌ای رفتار کرده، چه با من و چه با تیم".

 

مورینیو در ادامه انتقاد از اینترمیلان گفت:" ولی اینکه باشگاهی بخواهد بازیکن شما را در روز 25 ژانویه جذب کند اصلا خوشایند نیست".

 

دیدگاه‌ها