کد خبر : 1664396 | 06 بهمن 1398 ساعت 12:45 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد بارسا برای جذب مهاجم مراکشی موناکو

به گزارش دیلی‌میل، باشگاه بارسلونا برای پر کردن جای خالی لوئیس سوارز پیشنهادی 80 میلیون یورویی برای جذب وسام بن یدر ستاره مراکشی باشگاه موناکو ارائه کرده است.

پیشنهاد بارسا برای جذب مهاجم مراکشی موناکو

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد باشگاه بارسلونا برای پر کردن جای خالی لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای مصدوم خود تلاشهایش را در پایان فرصت نقل و انتقالات ژانویه شدت بخشیده و حالا خبر رسیده که بارسا پیشنهادی 80 میلیون یورویی به باشگاه موناکو ارائه داده تا وسام بن یدر، ستاره مراکشی این تیم را جذب کند.

 

1472694

 

لوئیس سوارز بعد از مصدومیت در تورنمنت سوپرکاپ اسپانیا که در عربستان سعودی برگزار می‌شد از ناحیه زانو تحت عمل جراحی قرار گرفت و اعلام شد که چهار ماه از میادین دور خواهد بود. بارسا که در صدر جدول لالیگا رقابت سخت و تنگاتنگی با رئال مادرید دارد به این نتیجه رسیده که باید برای سوارز هر چه سریعتر یک جانشین پیدا کند.

 

بارسا برای پر کردن جای خالی سوارز گزینه‌هایی را در نظر داشته که از جمله آنها می‌توان به پیر امریک اوبامیانگ از آرسنال و تیمو ورنر از لایپزیش اشاره کرد. دیگر گزینه مد نظر بارسا لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی اینتر بوده است.

 

1472692

 

ولی با انتشار این گزارش مشخص شده که بارسا حالا نگاه خود را به وسام بن یدر مهاجم مراکشی موناکو معطوف کرده و برای جذب او پیشنهادی 80 میلیون یورویی به این باشگاه فرانسوی ارسال کرده است. یدر امسال در لیگ1 فرانسه درخشیده و در 18 بازی برای این تیم 15 گل به ثمر رسانده است.

 

دیدگاه‌ها