کد خبر : 1664398 | 06 بهمن 1398 ساعت 13:10 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو تیم پیدا کند، تاتنهام غرامت می‌گیرد

درحالیکه شایعاتی درباره احتمال مربی‌گری قریب‌الوقوع پوچتینو در بایرن مونیخ یا منچستریونایتد به گوش می‌رسد گفته می‌شود در این صورت باشگاه سابق او تاتنهام 10 میلیون پوند غرامت دریافت خواهد کرد.

پوچتینو تیم پیدا کند، تاتنهام غرامت می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر فاش کرد در صورتیکه تا پیش از پایان فصل جاری، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام هدایت تیم دیگری را به عهده بگیرد بر اساس قرارداد قبلی او مبلغ قابل توجه 10 میلیون پوند بابت غرامت باید به تاتنهام پرداخت شود.

 

1472696

 

از زمان اخراج پوچتینو از تاتنهام شایعاتی درباره احتمال پیوستن پوچتینو به باشگاه‌هایی مثل منچستریونایتد، منچسترسیتی، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ مطرح بوده است. حتی گفته می‌شود بارسلونا پیش از منصوب کردن کیکه ستین به عنوان سرمربی جدید خود پوچتینو را مد نظر داشته و در نهایت به خاطر پیوندهای پوچه با تیم همشهری اسپانیول از این کار منصرف شده است.

 

1472695

 

منچستریونایتد حتی در زمان حضور پوچه در تاتنهام به جذب او علاقه‌مند بود و حالا که اوله گنار سولسشر به خاطر نتایج ضعیف اخیر به شدت تحت فشار قرار دارد نام پوچتینو با تواتر بیشتری در راهروهای مدیریتی یونایتد به گوش می‌رسد. بایرن مونیخ هم به دنبال شکار یک سرمربی جدید است چون هانسی فلیک سرمربی فعلی این تیم تنها تا پایان فصل در این  سمت خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها