کد خبر : 1664463 | 06 بهمن 1398 ساعت 22:15 | 76.8K بازدید | 0 دیدگاه

بلوای اخراج در آزادی؛ ساکت ماندن ممنوع(عکس)

بازی پرسپولیس و تراکتور از ثانیه‌های ابتدایی تا زمان رفتن دو تیم به رختکن با جنجال و در نهایت یک اخراج همراه بود.

بلوای اخراج در آزادی؛ ساکت ماندن ممنوع(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی حساس پرسپولیس و تراکتور در حالی از ساعت ۱۵:۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی شروع شد که با گذشت کمتر از ۳۰ ثانیه از شروع مسابقه و اولین نفوذ سرخ پوشان از سمت چپ زمین، خطای مهدی تیکدری روی وحید امیری و اخطار سریع محمدرضا اکبریان به مدافع راست تراکتور، موجب شد تا بازی از لحظات ابتدایی به تنش کشیده شود.

 

بعد از این اتفاق، داور کار سخت‌تری برای قضاوت داشت و به نحوی سوت زد که همه تصمیمات او با اعتراض یکی از دو تیم مواجه می‌شد و این اتفاق تا لحظات پایانی نیمه اول ادامه داشت.

 

1472923

 

1472922

 

بعد از آنکه اکبریان در جریان بازی دو بار به بازیکنان پرسپولیس و یک بار به تراکتوری‌ها کارت زرد نشان داد، در نخستین دقیقه وقت‌های اضافه نیمه اول اخطار به رضا اسدی موجب شد تا ساکت الهامی  به دلیل اعتراض به داوری کارت قرمز مستقیم بگیرد.

 

1472920

 

اکبریان که در دقیقه ۴۳ یحیی گل‌محمدی را به دلیل اعتراضات‌اش با کارت زرد جریمه کرده و به او تذکر داده بود، بعد از مشورت و اعلام بابک عباسقلی‌زاده داور چهارم، الهامی را از کنار زمین اخراج کرد که این اتفاق با اعتراض او و ممانعت چند دقیقه‌ای برای خروج‌اش از زمین همراه بود.

 

1472921

 

پس از کارت قرمزی که اکبریان به سرمربی تراکتور نشان داد، بازیکنان این تیم نیز برای اعتراض به کنار زمین آمدند که تیم داوری سعی کردند آنها را برای گرفتن این تصمیم قانع کنند و در نهایت پس از حدود چهار دقیقه وقفه، بازی دوباره به جریان افتاد.

 

1472919

 

1472924

 

تراکتور که در چهار مسابقه اخیرش با هدایت ساکت الهامی به چهار برد رسیده بود، حالا در نیمه اول بازی با پرسپولیس شکست خورده و کار سختی در غیاب سرمربی‌اش در کنار زمین برای نیمه دوم دارد تا دست پُر ورزشگاه آزادی را ترک کند.

 

1472918

دیدگاه‌ها