کد خبر : 1664773 | 07 بهمن 1398 ساعت 17:58 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف اینزاگی؛ رم بهتر از ما بود و شایسته برد

سرمربی لاتزیو پس از تساوی 1-1 مقابل رم اعتراف کرد که حریف بهتر کار کرده و حتی شایسته پیروزی بود.

اعتراف اینزاگی؛ رم بهتر از ما بود و شایسته برد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دیدار تیم های رم و لاتزیو با تساوی 1-1 خاتمه یافت. رمی ها تیم بهتر دربی دلاکاپیتاله بودند ولی در نهایت نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند و امتیازها بین دو تیم تقسیم شد. 

سیمونه اینزاگی سرمربی تیم فوتبال لاتزیو پس از بازی به اینکه عملکرد تیم قرمزپوش پایتخت ایتالیا از عملکرد شاگردان او بهتر بوده، اعتراف کرد.

 

 

1472910

 

 

اینزاگی گفت:« انصاف این است که بگوییم در این بازی رم بهتر از ما بود و می توانست پیروز شود. باید فیلم بازی را تماشا کنیم تا دلیلش را بفهمم. به پائولو فونسکا(سرمربی رم) تبریک می‌گویم. آنها بازی فوق‌العاده‌ای ارائه کردند. ما برای گرفتن این یک امتیاز به سختی مقاومت کردیم چون می‌خواستیم که فاصله‌مان را با رم حفظ کنیم.»

 

اینزاگی ادامه داد:« همه ما به بازی مقابل رم عادت داریم اما در این بازی از استاندارد همیشگی‌مان فاصله داشتیم و از نظر فنی مرتکب اشتباهاتی شدیم، چون بازیکنان‌مان در اوج نبودند. ما هرگز نتوانستیم با آرامشی که معمولاً در بازی‌های‌مان داریم، کار خود را انجام دهیم. چنگیز اوندر در رم بازی فوق ‌العاده‌ای داشت. او از همان ابتدای مسابقه برای ما دردسرساز شده بود.»

 

 

1473323

دیدگاه‌ها