کد خبر : 1664781 | 07 بهمن 1398 ساعت 18:45 | 51.8K بازدید | 0 دیدگاه

خورخه والدانو:

من هم نزدیک بود مثل برایانت کشته شوم

خورخه والدانو سرمربی و بازیکن سابق رئال مادرید، تجربه‌ای مشابه اتفاق تلخی که شب گذشته برای کوبی برایانت رخ داد را دارد.

من هم نزدیک بود مثل برایانت کشته شوم

به گزارش "ورزش سه"، خورخه والدانو در پی مرگ کوبی برایانت، اسطوره بسکتبال جهان در سانحه سقوط هلیکوپتر، از تجربه مشابه خود که از آن جان سالم به در برد، صحبت کرد.

 

 

1389648

 

 

 والدانو در مصاحبه با رادیو اوندا سرو گفت: «سال 2006 بود که از یک ارتفاع زیاد در حال سقوط کردن بودیم و خیلی سریع ارتفاع کم می کردیم و دور خودمان می چرخیدیم. شباهتی به سانحه کوبی نداشت. پروانه هلیکوپتر به یک درخت گیر کرده بود. از آن جا مثل یک جسد مرده به اتوبان پرتاب شدیم. در ابتدا روی یک کامیون افتادیم و بعد از آن روی زمین افتادیم.

من هوشیاری خود را از دست دادم و این چیزی است که دیگران برای من تعریف کرده اند. آخرین چیزی که در خاطر دارم ، فریاد یکی از دوستانم بود که می گفت، داریم سقوط می کنیم، داریم ارتفاع کم می کنیم، در آن جا به پنجره ها نگاه کردم و دیدم که داریم با شاخه درخت برخورد می کنیم. این آخرین چیزی است که در خاطر دارم. بعد از آن چیزی در یادم نیست. بعد از آن یادم است که یک برخورد بسیار شدید انجام شد. حافظه ام را در این باره از دست داده ام و چیزی یادم نیست.»

 

کوبی برایانت به همراه فرزند دختر خود و هفت نفر دیگر در سانحه هلی کوپتر جان خود را از دست داد و ورزش دنیا را شوک زده کرد. او 20 سال برای لوس انجلس لیکرز بهترین بازی ها را انجام داد و نزدیک ترین بسکتبالیست به مایکل جوردن افسانه ای بود.

 

 

1472941

دیدگاه‌ها