کد خبر : 1664782 | 07 بهمن 1398 ساعت 18:50 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

گلایه مدیرعامل؛ پنالتی آلومینیوم پنالتی نبود

حسین پرویزی، مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی خواستار رسیدگی به اتفاقات دیدار این تیم با آلومینیوم اراک از سوی فدراسیون فوتبال به خصوص کمیته انضباطی شد.

گلایه مدیرعامل؛ پنالتی آلومینیوم پنالتی نبود

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار از هفته بیست و یکم لیگ یک با نتیجه دو بر یک به سود تیم آلومینیوم اراک پایان یافت. مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی در این باره می گوید: « اتفاقاتی که در استادیوم امام خمینی اراک به هنگام بازی ما با آلومینیوم رخ داد تاسف بر انگیز است و از بیان آن شرم دارم و برد در چنین شرایطی اصلا ارزشمند نیست. محمود فکری سال های سال بازیکن استقلال بوده و برای فوتبال زحمت کشیده و قابل احترام است. او در نیم فصل نخست مربی اراک بوده و برای آلومینیوم زحمت کشیده و بعد از اینکه باشگاه آلومینیوم قید ادامه همکاری با او را زد ما این مربی را به‌خدمت گرفتیم. چرا باید به بهای کسب سه امتیاز به مربی ما توهین شود؟ حتما برای برهم زدن تمرکز او و کسب سه امتیاز بوده! این سه امتیاز چه ارزشی دارد؟ زمین بازی خراب بود. پنالتی که برای تیم آلومینیوم اراک گرفته شد پنالتی نبود و خطای بازیکن ما پشت محوطه جریمه بوده است.

 

مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی ادامه داد: اتفاقات این بازی باید به طور جدی از سوی کمیته انضباطی بررسی شود و در مورد آن تصمیم گیری شود. خوشه طلایی در هر شهری به میدان می رود به خاطر تاکید بر رعایت مسایل اخلاقی در فوتبال و هم چنین بازی زیبایی که ارایه می دهد مورد احترام واقع می شود و هیچ گاه توهین و بی احترامی که در اراک به ما شد به چشم ندیده بودیم و تنها می توانم بگویم متاسفم. جالب اینکه در استان خودمان به ما توهین می شود و به طور حتم اگر در آینده زمین ما برای بازی با مشکل مواجه شود در اراک بازی نخواهیم کرد. داور و مربی و بازیکنان حریف چه گناهی کرده اند که باید به آنها توهین شود؟ شک نکنید ما به هیچ وجه دوست ندارم با ایجاد چنین شرایطی برنده شویم و به لیگ برتر صعود کنیم. چرا که چنین پیروزی هایی اصلا ارزشمند نیست. بردی که با فشار و حمله به داور و هم چنین توهین به بازیکنان و مربی حریف به دست می آید تاسف برانگیز است.

دیدگاه‌ها