کد خبر : 1664796 | 07 بهمن 1398 ساعت 20:03 | 115K بازدید | 0 دیدگاه

ضرب و شتم شدید مهدی پاشازاده در بوکان

سرمربی کنونی تیم شهرداری ماهشهر در بین دو نیمه بازی تیمش برابر شهرداری بوکان در رختکن تیمش مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفته است.

ضرب و شتم شدید مهدی پاشازاده در بوکان

 

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات عجیبی در دیدار شهرداری ماهشهر و سردار بوکان به وقوع پیوسته که دیگر کسی برایش نتیجه این دیدار اهمیت چندانی ندارد و مهم وقایعی است که صحنه‌های زشت و تاسف برانگیز را در بوکان رقم زده است.

 

دو تیم شهرداری ماهشهر و سردار بوکان از سری مسابقات لیگ دسته دوم، امروز در بوکان بازی داشتند اما جنجال زننده حرف اول بازی امروز بود، ماهشهری‌ها در نقل و انتقالات نیم‌فصل گلر تیم سردار بوکان را به خدمت گرفتند و این انتقال باعث ناراحتی هواداران تیم رقیب شده بود.

پیش از شروع بازی، هواداران سردار بوکان مانع از حضور بازیکنان شهرداری ماهشهر در زمین شدند و شعارهای عجیب و تاسف برانگیزی از سوی آنها علیه اعضای تیم میهمان سر داده شد و همچنین گلر سابق خود را تهدید کردند.

در ادامه و با وجود همه این مسائل، با آرام شدن جو، مهدی پاشازاده بازیکنانش را برای گرم کردن به زمین فرستاد که با گلوله‌ای برفی از آن‌ها از سوی هواداران پذیرایی شد. با تمام این اتفاقات بازی انجام شد اما ماجرای درگیری در بین دو نیمه بود، زمانیکه مهدی پاشازاده قصد ورود به رختکن به عنوان اولین نفر را داشته، با درب‌های باز رختکن مواجه می‌شود و در ادامه چند هوادار و لیدر منتسب به تیم بوکان در رختکن حاضر بوده‌اند و با مشت به گیجگاه و صورت وی زدند تا جاییکه وی تا آستانه بیهوشی پیش‌رفته است.

 

1473368

 

حضور بازیکنان دیگر و بقیه مسئولین تیم شهرداری در رختکن باعث می‌شود تا این هواداران به بیرون هدایت شوند اما بین دو نیمه، یک ساعت تاخیر ایجاد می‌شود و پس از 60دقیقه دو تیم به زمین بازگشتند که در پایان تلاش دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا شاگردان پاشازاده از این ورزشگاه جنجالی دست پر به خوزستان باز گردند. با این تساوی تیم سردار در رده سوم و تیم شهرداری در رده پنجم جدول باقی ماندند و هر دو شانس زیادی برای صعود به لیگ یک خواهند داشت.


این اتفاقات البته در انتهای بازی نیز ادامه داشت و هواداران بوکان بیرون از رختکن و ورزشگاه منتظر بازیکنان تیم حریف بودند و تا ساعتی پس از بازی، تیم میهمان در رختکن محبوس بوده است.

دیدگاه‌ها