کد خبر : 1664799 | 07 بهمن 1398 ساعت 20:12 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

امره جان؛ یک قدم تا انتقال به دورتموند

امره جان، هافبک آلمانی یوونتوس در آستانه انتقال به دورتموند قرار گرفته است.

امره جان؛ یک قدم تا انتقال به دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، امره جان که از زمان ورود مائوریتسیو ساری به رختکن یوونتوس تبدیل به نیمکت نشینی همیشگی در این تیم شده و حتی نام او در فهرست بیانکونری در لیگ قهرمانان نیز قرار نگرفت، تمایلی به ماندن در تورین ندارد و به نظر می رسد بوندسلیگا مقصد بعدی اوست.

 

1473370

 

علیرغم رسیدن پیشنهادهایی از لیگ انگلیس، گاتزتا دلااسپورت مدعی شد امره جان با باشگاه دورتموند به توافق دست یافته و قرار است با قراردادی 23 میلیون یورویی تا سال 2024 راهی این تیم آلمانی شود. امره جان با انتقالی رایگان از لیورپول در تابستان سال 2018 به یوونتوس پیوست، اگرچه بعدها مشخص شد که قهرمان سال های اخیر لیگ ایتالیا 16 میلیون یورو کمیسیون برای جذب این بازیکن پرداخت کرده است.

 

امره جان در اولین فصل حضور در یوونتوس و در دوران هدایت این تیم توسط مکس الگری در بسیاری از بازی ها در ترکیب ثابت قرار گرفته و نمایش قابل قبولی نیز ارائه داد، اما با ورود مائوریتسیو ساری شرایط دگرگون شد. با جذب امره جان، دورتموند در نیم فصل دوم به دنبال فتح بوندسلیگا و درخشش در لیگ قهرمانان خواهد بود. آنها به تازگی ارلینگ هالند، مهاجم گلزن و نروژی سالزبورگ را نیز جذب کرده اند و با انتقال امره جان، می توانند نیم فصل دوم موفقی را در آلمان و رقابت های برون مرزی تجربه کنند.

دیدگاه‌ها