کد خبر : 1664802 | 07 بهمن 1398 ساعت 20:28 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

قائدی- دیاباته؛ زوج کشنده در جاسم بن‌حمد (عکس)

زوج خطرناک استقلال امیدوار هستند در بازی فردا شب سختی برای الریان رقم بزنند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش در جدال مقابل الکویت با دبل و نمایشی قابل توجه، اکنون بار دیگر چشم هواداران استقلال به ساق مهاجم مالیایی در بازی مقابل الریان قطر است.


شیخ دیاباته فاصله چندانی با عبور از رکورد گلزنی مامه تیام ندارد و خیلی زود توانسته خاطره جدیدی در ذهن هواداران آبی شکل دهد. او اکنون با ثبت دو گل دیگر می‌تواند از رکورد گلزنی مامه تیام که از او به عنوان الماس سیاه این تیم یاد می‌شد و به شکلی عجیب استقلال را ترک کرد، عبور کند.


شیخ دیاباته که در ابتدای فصل به عنوان خرید ویژه استقلال به این تیم اضافه شد، چه در دوران استراماچونی و چه اکنون در دوره فرهاد مجیدی با همان شم بالای گلزنی خود توانسته شرایط را به سود تیمش رقم بزند. او مقابل الکویت با نمایشی قابل توجه توانست سهم عمده موفقیت تیمش را به نام خود ثبت کند و در کنار زوج فوق العاده‌اش به مهره‌ای خطرناک علیه حریف تبدیل شود. مهدی قائدی که در این فصل به بالاترین حد بلوغ فنی و فردی خود رسیده، به عنوان یک زوج قابل اتکا و تکمیل کننده این مهاجم بلندقامت با قدرت بالای دریبلینگ و پاس‌های تمام کننده‌اش اکنون به دنبال تکمیل ماراتن صعود خواهند بود.

 

1473371

 

1473372

 

 

باید دید زوج قائدی و دیاباته اینبار در دوحه و برابر الریان نیز قادر خواهند بود استقلال را سربلند کرده و جواز حضور در مرحله گروهی را کسب کنند یا خیر.

 

دیدگاه‌ها