کد خبر : 1664803 | 07 بهمن 1398 ساعت 20:42 | 77.5K بازدید | 0 دیدگاه

پاشازاده: امروز حالم از فوتبال به‌هم خورد

دیدار سردار بوکان و شهرداری ماهشهر با اتفاقات تاسف برانگیز و عجیب در بوکان همراه شد.

پاشازاده: امروز حالم از فوتبال به‌هم خورد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر در خصوص اتفاقات بازی امروز برابر سردار بوکان اظهار کرد : حتما باید قتلی صورت گیرد تا به این وضعیت رسیدگی کنند؟ موقعی که برای گرم کردن وارد زمین شدیم هواداران سردار بوکان با هر چیزی که به دست شان می آمد ما را زدند و حتی با سلاح سرد و گرم دروازه بان ما را به این دلیل که از این تیم جدا شده و به تیم ما پیوسته است تهدید کردند.

 

پاشازاده افزود : بین دو نیمه وقتی خواستیم وارد رختکن شویم دیدیم سه نفر داخل رختکن ما هستند، مگر می شود؟ مگر چنین چیزی داریم؟ چه کسی در رختکن ما را باز کرده است؟

 

وی ادامه داد : وقتی ضربه به گیجگاه هم خورد و بیهوش شدم پس از به هوش آمدن دیدم لیدر سردار بوکان بالای سر من ایستاده و یقه من را گرفت! این کارها هماهنگ شده است؟ سازمان لیگ چه اصراری دارد که مسابقات را به این شکل برگزار کند به قیمت کشته شدن یک فرد؟ حتما باید یک نفر کشته شود تا شرایط برگزاری را تغییر دهند؟

سرمربی شهرداری ماهشهر در خصوص بازی نیز گفت : اصلا نمی خواهم در مورد مسائل فنی اظهارنظری کنم. نیمه اول چند موقعیت ایده آل داشتیم اما تمرکز به دلیل اینکه هر آن احتمال می دادیم اتفاق تلخ تری بیفتد نداشتیم تا از این موقعیت ها استفاده کنیم اگر تمرکز کافی داشتیم می توانستیم همان نیمه اول کار را تمام کنیم.

 

وی اضافه کرد : تمام صحبت های من در مورد اتفاقات بیرون از زمین است چه کسی پاسخگوی اتفاقات امروز است؟

دیدگاه‌ها