کد خبر : 1664806 | 07 بهمن 1398 ساعت 21:03 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

راه حل جدید مورینیو برای جذب ستاره میلان

کریستوف پیانتک، مهاجم لهستانی میلان به شدت مورد توجه تاتنهام قرار دارد.

راه حل جدید مورینیو برای جذب ستاره میلان


به گزارش "ورزش سه"، بعد از شروع درخشان ژوزه مورینیو، تاتنهام در هفته های اخیر در جام های مختلف نتایج پرفراز و نشیبی گرفته و به وضوح جای خالی یک مهاجم گلزن در ترکیب این تیم حس می شود. هری کین، ستاره گلزن اسپرز مدتی قبل در دیدار مقابل ساوتهمپتون آسیب دید و به نظر می رسد حدود سه ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود. تاتنهام در حال حاضر از حضور یک مهاجم نوک تخصص بی بهره است.

 

1391755

 

در حال حاضر کریستوف پیانتک مهاجم 24 ساله روسونری، گزینه اول تاتنهام برای تقویت خط حمله بوده و مدیران باشگاه انگلیسی قصد دارند او را به صورت قرضی و تا پایان فصل جذب کنند. اما روسونری علاقه ای به جدایی پیانتک به این شکل نداشته و یا خواهان فروش دائم و یا فروش قرضی با بند خرید اجباری در پایان فصل است. میلان رقمی بین 28 تا 30 میلیون یورو برای فروش کریستوف پیانتک خواسته که تاتنهام علاقه ای به پرداخت آن ندارد.

 

گاتزتا دلااسپورت مدعی شد تاتنهام اخیرا به جای پرداخت پول نقد، پیشنهاد معاوضه بازیکن را به میلان داده و نامزدهایی چون اریک لاملا، خوان فویث و ویکتور وانیاما را به همتای ایتالیایی برای جذب به جای پیانتک معرفی کرده است. هنوز مشخص نیست که میلان با این پیشنهاد موافقت خواهد کرد یا خیر و این منبع مدعی شد مذاکرات بین دو طرف هنوز ادامه دارد.

دیدگاه‌ها